کدخبر : 20613 تاریخ انتشار :
A

عکس | جدیدترین تصاویر اینتر از مهدی طارمی با پیراهن لیگ قهرمانان

عکس | جدیدترین تصاویر اینتر از مهدی طارمی با پیراهن لیگ قهرمانان

تصاویر چمپیونزلیگی بازیکنان اینتر منتشر شده و مهدی طارمی نیز مقابل دوربین یوفا قرار گرفته است.

به گزارش ورزش 360، نخستین دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با سبک و سیاق و فرمت جدید، از روز سه‌شنبه 27 شهریور آغاز می‌شود. دیدارهای دو تیم همشهری و ایتالیایی یعنی میلان و اینتر برابر لیورپول و منچسترسیتی، بدون شک مهم‌ترین مسابقات دور اول خواهد بود.

پس از پیوستن مهدی طارمی به اینتر، بازی‌های این تیم نیز مورد توجه هواداران ایرانی قرار گرفته و علاوه بر سیتی، این بازیکن باید برابر تیم‌های مهم دیگری مانند آرسنال و لورکوزن نیز قرار بگیرد. باشگاه‌های مطرحی که قرار گرفتن طارمی برابر آنها، می‌تواند جالب باشد.

58

چندی قبل و پیش از قرعه کشی بازی‌های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه‌های مختلف اقدام به انتشار تصاویری از بازیکنان خود مقابل دوربین یوفا کردند. تصاویری که برای کارهای گرافیکی اتحادیه فوتبال اروپا عکس‌برداری شده و حالا تصاویر باشگاه اینتر نیز منتشر شده است.

در میان این تصاویر، مهدی طارمی نیز دیده می‌شود که مقابل پس زمینه‌ای به رنگ آبی و مشکی قرار گرفته و تصاویر مختلفی از او ثبت شده است. مهاجم ایرانی که در لباس پورتو توانست بازی‌های خوبی را در لیگ قهرمانان اروپا به نمایش بگذارد و حالا به دنبال تکرار این موضوع در اینتر است.

طارمی که اکنون در اردوی تیم ملی به سر می‌برد، تلاش می‌کند تا در جدال برابر قرقیزستان، نخستین گل رسمی خود در فصل جدید را به ثمر برساند و سپس مقابل امارات نیز بدرخشد تا با روحیه بالایی به تمرینات اینتر بازگردد. جایی که احتمال حضور ثابت او برابر مونزا نیز وجود دارد.

d3uks1ak

u5f4toy3

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار