کدخبر : 20532 تاریخ انتشار :
A

ایران - قرقیزستان؛ 100% پیروزی برا ما بوده

ایران - قرقیزستان؛ 100% پیروزی برا ما بوده

تیم ملی ایران روز پنج شنبه در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل قرقیزستان قرار می‌گیرد و به‌دنبال حفظ یک آمار ویژه است.

به گزارش ورزش 360، قرعه‌کشی دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، روز هفتم تیر ماه برگزار شد و ایران رقبای خود را شناخت. شاگران امیر قلعه‌نویی در گروه (A) باید به مصاف تیم‌های قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره‌شمالی بروند. اولین بازی ایران در دور سوم، روز پنج شنبه پانزدهم شهریور ماه برگزار می‌شود و قلعه‌نویی به حفظ یک آمار درخشان امیدوار‌ است. 

حفظ آمار

تیم ملی ایران تا کنون ۴ بار مقابل قرقیزستان قرار گرفته است؛ اولین بازی دو تیم به سال ۱۳۷۶ و مقدماتی جام‌جهانی ۱۹۸۸ برمی‌گردد که در آن دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید. در ۳ دیدار بعدی هم ایران با نتایج بسیار خوبی به پیروزی رسید تا در مجموع ۴ مسابقه، ۴ پیروزی برای یوزها ثبت شود.

ایران تا کنون ۲۱ گل به قرقیزستان زده و از آن طرف تنها ۲ گل دریافت کرده است. بهترین گلزن تقابل دو تیم کسی نیست جز مهدی طارمی با ۴ گل که حالا این فرصت را دارد تا آمار خود را بهبود ببخشد. تیم ملی ایران در طول تاریخ هیچ‌وقت کار سختی برابر قرقیزستان نداشته و حالا هم انتظار می‌رود امیر قلعه‌نویی با برتری مقابل قرقیزها، آمار ۱۰۰ درصد پیروزی ایران را حفظ کند.

منبع فوتبال ۳۶۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار