کدخبر : 20327 تاریخ انتشار :
A

پای «اسطوره معتاد قاتل پرسپولیسی» به دعوای خانواده علی انصاریان باز شد!

پای «اسطوره معتاد قاتل پرسپولیسی» به دعوای خانواده علی انصاریان باز شد!

مصاحبه روز گذشته مادر علی انصاریان شوکی به جامعه فوتبالی ایران بود.

ورزش ۳۶۰ - روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه خانواده علی انصاریان اموال او را تصاحب کرده و مادرش را به مرگ تهدید کردند. 

در متن گزارش روز گذشته آمده بود: دو نفر از نزدیکان علی انصاریان بخشی از اموال فوتبالیست فقید تیم ملی و پرسپولیس را با جعل سند به نام خود کرده و مادر علی انصاریان را برای وادار کردن به سکوت، تهدید به قتل می کنند.

این ۲ نفر از اعتماد مادر علی انصاریان بهره برده و اموال علی انصاریان را به نام خود سند زده‌اند. در حالی که پرونده شکایت سادات شاه ولایتی، مادر علی انصاریان از این ۲ فرد که بسیاری از اهالی فوتبال با آنها آشنا هستند در جریان است، یکی از آن‌ها به گفته مادر علی انصاریان شروع به تهدید کرده است.

مادر علی انصاریان در این خصوص به «طرفداری» گفت: ح.ا.ا و ف.ا با جعل سند، اموال پسرم را بالا کشیده‌اند. ح.ا.ا من را تهدید کرده که با چادرم خفه‌‌ام خواهد کرد. او حتی گفته با اسلحه گرم و نارنجک خانه‌ام را منفجر می‌کند.

حالا در اولین موج واکنش به این ماجرا «حامد اژدری» داماد خانواده که به صراحت اسمی از او به میان نیامده در یه اسطوری عجیب هم نسبت‌هایی به وضعیت روانی مادر علی انصاریان داده و هم پای برخی چهره‌های دیگر را به میان باز کرده است.

۰۱

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار