کدخبر : 2030 تاریخ انتشار :
A

کنایه‌های یحیی گل‌محمدی به درویش در کنفرانس

کنایه‌های یحیی گل‌محمدی به درویش در کنفرانس

یحیی گل‌محمدی بخشی از تقصیر در مورد مقررات نقل و انتقالات را متوجه باشگاه‌ها کرد.

به گزارش ورزش 360، یحیی گل‌محمدی با لحنی آرام و بدون تندی در مورد آرای کمیته استیناف اظهارات خود را انجام داد و در بخشی از صحبت‌های خود تقصیر ماجرا را متوجه مدیران عامل باشگاه‌ها کرد و گفت که آنها باید نقش فعالانه‌تری را ایفا کنند. 

یحیی در این خصوص گفت: من برای باشگاه‌ها متاسفم، باشگاه‌ها شریان اصلی فوتبال هستند. در جریان وضع این قوانین باشگاه‌ها باید خیلی در این زمینه دخیل می‌بودند اما متاسفانه باشگاه‌ها خودشان را کنار کشیدند و بقیه هر بند و تبصره‌ای که دوست داشتند، گذاشتند.

او با کنایه به مدیران عامل گفت: باشگاه‌ها خیلی کوتاهی کردند؛ آنها اصلا نباید این قوانین را اجرا می‌کردند و اصلا نباید زیر این قوانین را امضا می‌کردند.

البته کنایه یحیی به همینجا ختم نشد و او ادامه داد: باشگاه‌ها باید آنقدر قدرت داشته باشند که سیاست‌های فدراسیون را تعیین کنند. پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور تیم‌های بزرگی هستند و ایده و نظرات آنها باید در سیستم راهبردی فدراسیون غالب شود.

یحیی همچنین مدعی شد که در صورت عدم ایفای نقش فعالانه از سوی مدیران باشگاه‌ها، قوانینی به سود فوتبال تصویب نخواهد شد: وگرنه هیچ قانونی به نفع فوتبال نخواهد بود. مدیران ما نباید پشت میز بنشینند و باید بروند که سیاست‌های فوتبال را دنبال و اجرا کنند. اینطور باید مدیریت کرد. نمی‌دانم، در ایران یکم متفاوت است.

این اظهارات اگرچه خطاب به همه مدیران بود اما رضا درویش، مدیرعامل، پرسپولیس  را هم هدف گرفت. یحیی پیش از این هم گفته بود که سکوت راه علاج نیست و باشکاه پرسپولیس باید بیشتر اعتراض کند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار