کدخبر : 20191 تاریخ انتشار :
A

تیم ملی دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در آسیا!

تیم ملی دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در آسیا!

ملی‌پوشان مشکل جدید پرسپولیس و استقلال پیش از حضور در لیگ نخبگان آسیا هستند.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در تابستان جاری نتوانست آن‌طور که باید بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای شروع خوب در لیگ برتر داشته باشد و به همین خاطر هم گاریدو به بازی‌های هفته اول به نوعی نگاه تدارکاتی قبل از ورود به لیگ نخبگان را داشت.

در حال حاضر با آغاز فیفا‌دی پرسپولیس به مانند استقلال این فرصت را خواهد داشت تا خود‌ را برای هفته اول لیگ نخبگان آماده کند. در این بین استقلال کاگوتا، اندونگ و ماشاریپوف را به‌عنوان ملی‌پوشان خارجی خود در تعطیلات برای مدت زیادی در اختیار نخواهد داشت و پرسپولیس هم گولسیانی، گندوز و اورونوف را.

این در حالی است که سرخابی‌ها حداقل دو یا سه ملی‌پوش داخلی هم خواهند داشت که در فیفا‌دی از غایبان تمرین تیم‌شان خواهند بود. با این تفاسیر نکونام و گاریدو مجبورند تیم‌شان را با حداقل چهار پنج غایب آماده اولین نبرد در لیگ نخبگان کنند.

ملی‌پوشان دو تیم احتمالا نهایتا سه یا چهار روز در اختیار آنها تا قبل از هفته اول لیگ نخبگان خواهند بود. استقلال در اولین گام میزبان الغرافه است و پرسپولیس هم باید در عربستان به مصاف الاهلی برود. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار