کدخبر : 20088 تاریخ انتشار :
A

آشنایی با تیوی بیفوما گلزن و ستاره استقلال خوزستان مقابل استقلال

آشنایی با تیوی بیفوما گلزن و ستاره استقلال خوزستان مقابل استقلال

تیوی بیفوما ستاره لالیگایی استقلال خوزستان به زیبایی توانست دروازه استقلال تهران را باز کند.

به گزارش ورزش ۳۶۰، تیوی بیفوما بازیکن اهل کنگو استقلال خوزستان چند دقیقه بعد از حضور در زمین توانست با ضربه آزاد تماشایی دروازه استقلال تهران را باز کند.

این بازیکن که سابقه حضور در تیم اسپانیول را دارد یکی از خریدهای با رزومه استقلال خوزستان بود و در همان لحظات ابتدایی حضور در زمین توانست با یک حرکت پا به توپ و پای خوبی که برای هم تیمی خود ارسال کرد یک موقعیت خطرناک پشت محوطه جریمه به دست آورد.

خود او پشت ضربه آزاد ایستاد و با یک ضربه تماشایی و محاسبات خوبی که داشت، بعد از برخورد توپ به زمین توانست دروازه حسین حسینی را باز کند و اولین گل خود را در کمتر از 5 دقیقه حضور در میدان به ثمر برساند.

تیِوی بیفوما وینگر کنگویی فرانسوی با سابقه ۴۸ بازی و ۱۶ گل برای تیم ملی کنگو به استقلال خوزستان پیوست. بیفوما ۳۲ ساله که سابقه بازی در باشگاه‌های مطرحی چون اسپانیول، لاس‌پالماس، وست برومویچ، باستیا و بورسا اسپور را در کارنامه دارد، فصل گذشته را در لیگ برتر یونان و تیم آ اِ کیفیسیا سپری کرد. این وینگر با تجربه سابقه بازی در تیم ملی جوانان و امید فرانسه را دارد اما در رده بزرگسالان برای تیم ملی کنگو بازی کرده و سابقه کاپیتانی دارد.

wwgisalt

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار