کدخبر : 20083 تاریخ انتشار :
A

مس رفسنجان ۳ - ۱ آلومینیوم اراک؛ برد قاطع شاگردان محرم

مس رفسنجان ۳ - ۱ آلومینیوم اراک؛ برد قاطع شاگردان محرم

مس رفسنجان با مربیگری محرم نویدکیا موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی برسد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نارنجی پوشان خاتمه پیدا کرد.

شاگردان محرم نویدکیا در شروع بازی موفق شدن توسط عیسی مرادی به گل برسند اما این گل خیلی زود توسط محمد امین کاظمیان جبران شد و بازی در نیمه اول با نتیجه ۱-۱ ادامه پیدا کرد. البته در پایان نیمه نخست به سود آلومینیوم اراک ضربه پنالتی اعلام شد اما حامد لک این توپ را مهار کرد.

در ادامه این بازی، مس رفسنجان مقابل ایرالکو عملکرد رضایت بخشی داشت و تلاش بازیکنان مس رفسنجان در ادامه میسر شد و آنها موفق شدند باز هم توسط عیسی مرادی به گل دوم برسند.

پس از آن شاگردان مجتبی حسینی تمام تمرکز خودشان را برای جبران گل خورده به کار گرفتند اما در آخرین لحظات بازی روی یک غافلگیری، اسپاهیو و علی شجاعی دو تعویض تازه وارد محرم نوید کیا روی یک همکاری فوق العاده دروازه آلومینیوم را برای سومین بار باز کردند.

این نخستین پیروزی مس رفسنجان در این فصل بود و با ۴ امتیاز اکنون موقتا در رده هفتم قرار گرفت و آلومینیوم اراک با ۲ امتیاز به رتبه یازدهم رسید.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران - لیگ بیست و چهارم

پنجشنبه ۸ شهریور ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

داور: فرهاد امینی/ کمک‌ها: بهزاد پناهی و رضا حیدری/ داور چهارم: مصطفی بینش/ ناظر: سعید بطایی

ترکیب آلومینیوم اراک:داور: فرهاد امینی/ کمک‌ها: بهزاد پناهی و رضا حیدری/ داور چهارم: مصطفی بینش/ ناظر: سعید بطایی

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار