کدخبر : 20027 تاریخ انتشار :
A

اعتراض شدید استقلالی‌ها به محمدحسین میثاقی؛ اسپانسر برنامه، مالک پرسپولیس است!

اعتراض شدید استقلالی‌ها به محمدحسین میثاقی؛ اسپانسر برنامه، مالک پرسپولیس است!

محمدحسین میثاقی مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفته است.

به گزارش ورزش 360، صدای هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت درآمده است. محمدحسین میثاقی در برنامه دوشنبه شب خود اعلام کرد قرارداد چهار بازیکن استقلال به شکل یک‌طرفه با آن‌ها فسخ شده که این موضوع می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود. علاوه بر آن، روز بعد محمدحسین میثاقی سندی را منتشر کرد که نشان می‌داد قرارداد مهرداد محمدی به شکل یک‌طرفه فسخ شده است.

این موضوعات حسابی خشم استقلالی‌ها را در پی داشته و کار به جایی رسیده که مدیران باشگاه استقلال به اعضای این تیم اعلام کردند تحت هیچ شرایطی نباید به برنامه فوتبال برتر بروند. علاوه بر آن گفته می‌شود فرشید سمیعی هم درخواست محمدحسین میثاقی را برای حضور در برنامه دوشنبه شب رد کرده بود.

نکته دیگری که استقلالی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به آن می‌پردازند مربوط به اسپانسر برنامه فوتبال برتر است. اسپانسر برنامه فوتبال برتر بانک شهر است که این بانک یکی از مالکان باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود.

به هرحال در مقطع فعلی باشگاه استقلال، برنامه فوتبال برتر را تحریم کرده و بعید به نظر می‌رسد کسی از اعضای این تیم به این برنامه برود. ضمن اینکه موضع گیری هواداران استقلال علیه محمدحسین میثاقی هم برای چندمین بار رخ داده است.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار