کدخبر : 19945 تاریخ انتشار :
A

دربی 104 سر جای خود و احتمالا دور از آزادی

دربی 104 سر جای خود و احتمالا دور از آزادی

شنیده‌های موثق از سازمان لیگ حکایت از آن دارد که تنها مانع برگزاری این دیدار بزرگ در نیم‌فصل اول به محل برگزاری آن مربوط می‌شود!

 

به گزارش ورزش 360، به‌طور منطقی و مثل همه دیدارهای قبلی دو تیم این بازی نیز باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود این در حالی است که گفته می‌شود این ورزشگاه برای بازسازی اساسی به دو سه ماه کار عمرانی دیگر نیاز دارد. البته کار عمرانی فعلی تا حدی چمن این ورزشگاه را بی‌کیفیت کرده اما وجود بانک چمن مطلوب در مجاورت ورزشگاه اصلی، این نگرانی را تا حد زیادی از بین می‌برد اما درصورتی‌که ورزشگاه آزادی به دربی 104 نرسد شاید معادلات برگزاری این دیدار در موعد اعلام‌شده پیچیده شده و در زمان برگزاری این مسابقه خاص و ویژه تغییراتی ایجاد شود.

در هر صورت اگر جمع‌بندی فدراسیون فوتبال و مجموعه برگزاری به این شکل باشد که دربی باید تحت هر شرایطی در موعد مقرر یعنی در هفته ششم برگزار شود طبیعتا این دیدار به احتمال زیادی در تاریخ 4 مهر در ورزشگاهی غیر از آزادی برگزار خواهد شد مگر اینکه با توجه به وضعیت فعلی و آماده نبودن ورزشگاه آزادی تصمیم به تعویق آن گرفته شود. این در شرایطی است که با وضعیت موجود از شواهد این‌طور برمی‌آید که آزادی به دربی نخواهد رسید و قطعا باید فکری برای ورزشگاه آلترناتیو آن کرد. البته عملیات عمرانی ورزشگاه تختی یک ماه دیگر به پایان رسیده و از این ورزشگاه و چند ورزشگاه شهرستان‌های دیگر به‌عنوان جایگزین‌های آزادی برای برگزاری دربی نام برده می‌شود. در هر صورت برای اینکه نیم‌فصل لیگ برتر در تاریخ مشخص‌شده قبلی یعنی 7 دی به پایان برسد باید تمامی برنامه‌ریزی‌های قبلی در زمان خود اجرایی شود. 

از سوی دیگر دیدار دربی نیز به هیچ عنوان یک دیدار مثل سایر دیدارهای دیگر نبوده و نکته مهم دیگر اینکه تجربه از سال‌های قبلی ثابت کرده هر اندازه دیدار دربی با تعویق مواجه شده و به هفته‌های بعد موکول شود اعلام زمان جدید آن حواشی خاص خود را ایجاد کرده و دردسرهای و سختی‌های بیشتری را در پی خواهد داشت. به‌طور مثال در فصل قبلی تعویق دربی رفت و اعلام زمان جدید آن بعد از برگزاری دو دیدار پیاپی خارج از خانه استقلالی‌ها باعث شد تا کادرفنی این تیم اعتراضاتی را درخصوص زمان اعلام‌شده مطرح کند. البته درباره آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی شنیده می‌شود این امکان وجود دارد که بازی‌های لیگ از مهرماه در این ورزشگاه برگزار شود اما این ورزشگاه برای برگزاری دیدارهای بین‌المللی هنوز دو سه ماه دیگر برای بازسازی نهایی کار دارد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار