کدخبر : 19942 تاریخ انتشار :
A

رضا درویش: در انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس شیطنت کردند

رضا درویش: در انتقال علی قلی‌زاده به پرسپولیس شیطنت کردند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود علاقه‌مندی علی قلی‌زاده برخی باشگاه‌های داخلی با پیشنهادات عجیب و غریب در انتقال او به پرسپولیس شیطنت کردند.

به گزارش ورزش 360، رضا درویش پس از مجمع امروز باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: اولین جلسه مجمع با حضور سهامداران اصلی و بانک‌ها با عنوان سهامداران عمده و اشخاص حقیقی برگزار شد. جلسه خوبی بود که پیرامون انتخاب اعضای هیات مدیره بود‌. هر یک از این بانک‌ها، افراد حقوقی را انتخاب کردند و بنا است ظرف چند روز آینده افراد حقیقی را هم معرفی کنند.

وی افزود: ضمن اینکه اصلاحاتی در اساسنامه انجام شد که در جلسه مجمع دوم تصویب شد و با اعلام نظر مثبت اعضا، آن اصلاحات انجام می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد اینکه هواداران رضایت چندانی از نقل و انتقالات این باشگاه ندارند و پس از منتفی شدن جذب علی قلی‌زاده و بازیکنان مدنظر گاریدو، چه برنامه‌ای برای نقل و انتقالات دارند، گفت: همگان متوجه شدند در ۱۰ روز گذشته از طرف باشگاه قلی‌زاده به ما اعلام شد آماده انتقالش هستیم. پس از این اعلام آمادگی برای برگزاری جلسه نهایی به ما گفتند، پس از اتمام یک بازی‌مان این انتقال مشکلی ندارد اما ناگهان معلوم نیست به چه دلیلی این انتقال منتفی شد. البته شیطنت‌هایی از جانب چند باشگاه داخلی انجام شده و پیشنهادات عجیب و غریبی برایش فرستاده بودند‌. همین باعث شد روحیه این بازیکن خیلی خراب شود.

درویش اضافه کرد: شب گذشته محبت کرد و در تماس با من گفت بارها علاقه‌مندی خود را اعلام کردم. همه مراحل را هم گذرانده بودیم اما ناگهان نمی‌دانم چرا اینگونه شد‌. آخرین بار شب گذشته اعلام کردند قصد انتقال این بازیکن را ندارند.

وی درمورد اینکه آیا به جای قلی‌زاده بازیکن دیگر ایرانی یا خارجی را مدنظر دارند، گفت: در کل فقط می‌توانیم یک بازیکن دیگر را جذب کنیم. لیست ما فقط یک بازیکن می‌خواهد. گاریدو محبت داشت و یک تا ۲ بازیکن ایرانی معرفی کرد. ۲ بازیکن خارجی هم مدنظر دارد که از بین آنها یک نفر را جذب می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد افزایش ۸۰۰ هزار دلاری سقف بودجه این باشگاه به دلیل حضور در لیگ نخبگان آسیا، گفت: مطلبی که باید اشاره کنم این است که در چند رسانه دیدم گفته بودند پرسپولیس با افزایش سقف بودجه مخالف است. ما با این مدل افزایش بودجه که هفته دوم را بگذرانیم و بگویند موافق هستی بودجه‌ات‌ اضافه شود مخالف هستیم. ۲ ماه قبل که به ما سقف بودجه را اعلام کرده و گفتند یک ریال بیشتر هزینه کردن، منجر به جرائم بسیار حساس نقدی و امتیازی می‌شود تمکین کردیم. اگر آن روز به ما می‌گفتند سقف بودجه ۵۰ یا ۶۰ میلیارد بیشتر است، هیچ کدام از این بازیکنان را از دست نمی‌دادیم. زیرا می‌خواستیم به قانون احترام بگذاریم.

درویش عنوان کرد: احترام به قانون فقط یک واژه است. افراد دیگر به شکل دیگری از آن بهره‌برداری می‌کنند. گفتیم به این مدل افزایش بودجه اعتراض داریم. چگونه ممکن است پس از گذشت هفته دوم، تازه اعلام کنند که موافق هستید ۲۰۰ میلیارد تومان به یودجه‌تان اضافه شود؟! این یک مطلب خیلی غیرکارشناسی است که مشخص می‌کند پشتش چیز دیگری است. اگر قرار بود این درآمد حاصل از ورود به لیگ نخبگان جزء سقف بودجه باشد، باید همان روز اول صدور بخشنامه اعلام می‌کردند. باید همه ابعاد در آن دستورالعمل می‌آمد.

وی افزود: همه چیز ما باید شبیه هم باشد. ۲ روز قبل اعلام کردند مبلغ ورودی لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان به تیم‌ها تعلق می‌گیرد. البته این مبلغ برای پرسپولیس و استقلال که در لیگ نخبگان هستند ۸۰۰ هزار دلار و برای تیم‌های دیگر که در لیگ قهرمانان هستند ۳۰۰ هزار دلار است.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص اینکه این باشگاه برای حضور در لیگ نخبگان آسیا مهاجم باکیفیتی جذب نکرده است، توضیح داد: فکر می‌کردیم مقید بودن به دستورالعمل نقل و انتقالات همگانی است و همه باید آن را رعایت کنند اما نمی‌دانستیم این هم مثل کارهای دیگرمان است و فقط گفته می‌شود و عملی نمی‌شود. البته خوشبختانه سازمان‌های نظارتی زحمات زیادی می‌کشند و دیدید چند بازیکن تیم‌های دیگر به شکل‌های مختلف از لیست درآمدند و یا از لیست درآوردند که به این امر نظارت می‌کنند. البته بازیکنان پرسپولیس بسیار ارزنده‌ هستند و در هر پشت دست‌کم ۲ بازیکن باکفایت داریم که خیلی خوب کار می‌کنند‌. جو دلالی علیه باشگاه پرسپولیس وجود دارد زیرا هیچ وقت نتوانستیم با سیستم دلالی رابطه خوبی برقرار کنیم و به این شکل بازیکن بگیریم. همه جا صحبتش هست که فلان دلال از کنار فلان تیم ۴۰ تا ۵۰ میلیارد گیرش آمده که از کنار پرسپولیس چنین پولی گیرش نیامده است.

درویش خاطرنشان کرد: آنها برنمی‌تابند یک مدیر پول بیت‌المال را به تاراج نگذارد. به همین دلیل به من حمله می‌کنند‌. وقتی جلوی یک سود که وجاهتی نداشته باشد قطع کنید باید منتظر باشید از عواطف و احساسات پاک  و بسیار صمیمی هواداران‌تان سوء استفاده کنند.

خدا را شکر در همه پست‌ها بازیکنان بسیار خوبی داریم. برخی مواقع می‌بینید با توجه به این قانون امسال که فقط باید ۷ بازیکن بزرگسال روی نیمکت باشند، خیلی از ستاره‌های ما بیرون لیست قرار می‌گیرند. همه‌ این‌ها مهم است. با این وجود ظرف روزهای آتی یک بازیکن جذب می‌کنیم تا دیگر دغدغه‌ای نداشته باشیم.

وی درمورد بازی هفته سوم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان که یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت خود دارد، تصریح کرد: همه بازی‌ها حساس است. یحیی گل‌محمدی سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و به او خسته نباشید می‌گویم. برای ما همه بازی‌ها مهم است و در فوتبال امروز دیدار غیرمهمی وجود ندارد. این بازی هم حساسیت‌های خاص خودش را دارد اما برای کسب اولین سه امتیاز به زمین می‌رویم تا برای لیگ نخبگان آماده شویم.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند بازی‌های خود در لیگ نخبگان را در ورزشگاه آزادی برگزار کند، گفت: بله‌. ان‌شاءالله ۹ مهر اولین بازی خانگی خود در این مسابقات را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنیم.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار