کدخبر : 19940 تاریخ انتشار :
A

مروری بر مسابقات فردا هفته سوم لیگ برتر

مروری بر مسابقات فردا هفته سوم لیگ برتر

4 مسابقه ابتدایی هفته سوم لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار می شود.

به گزارش ورزش 360، هفته سوم رقابت ها فردا آغاز می شود. مسئولان داوری وعده دادند که تلاش می کنند در این هفته نیمی از مسابقات با استفاده از کمک داور ویدئویی برگزار شود که امیدواریم چنین اتفاقی رخ بدهد. 

 نگاهی به 4 مسابقه فردا می اندازیم؛

هوادار تهران – تراکتور تبریز؛ نبرد یکطرفه؟!

هوادار همواره مقابل تراکتور بازنده بود و در دو فصل اخیر بهترین نتیجه اش مقابل قرمزپوشان تبریزی یک مساوی بدون گل است. هوادار هفته گذشته مقابل ذوب آهن در ورزشگاه خالی امام رضا(ع) مشهد یک امتیاز گرفت و فردا هم در این بازی خانگی به دنبال امتیاز است و هدف اولش احتمال نباختن است. 

تراکتور تبریز  یکی از مدعیان اصلی قهرمانی برای برد به تهران آمده، آنها تیمی هجومی و پرمهره هستند که هفته گذشته مقابل پرسپولیس به دلیل درخشش الکسی گندوز دروازه بان  خارجی سرخپوشان دست شان به سه امتیاز بازی نرسید و مقابل پرسپولیس 10 نفره متوقف شدند.

اگر این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود قطعا تراکتور در تهران احساس غربت نخواهد کرد و هوادارانش ورزشگاه شهدای شهر قدس را پر می کنند و هوادار در خانه اش میهمان می شود. 

مهدی رحمتی سرمربی هوادار معتقد است که تیمش از نظر شرایط تمرینی 20 روز از سایر تیم های دیگر لیگ برتر عقب است. این تیم هنوز گلی در لیگ برتر این فصل به ثمر نرسانده اما تراکتور در سه مسابقه 3 گل زده است.

تراکتور همچنین یک مهاجم آلبانیایی جذب کرده تا تیمش تکمیل تر شود.

مس رفسنجان – آلومینیوم اراک؛ نبرد تاکتیکی محرم و مجتبی

دو تیم هنوز در لیگ برتر بردی به دست نیاورده اند، مس رفسنجان با یک باخت و یک مساوی دو هفته اول را پشت سرگذاشته و آلومینیوم اراک هم با دو تساوی پیاپی، شاگردان مجتبی حسینی هفته گذشته در دقیقه 94 برد را از دست دادند و به یک امتیازمقابل نساجی قناعت کردند تا مجتبی حسینی از کم تجربگی شاگردانش گلایه کند. مس رفسنجان هم فولاد را متوقف کرد.

در کمال شگفتی در آمار تقابل دوتیم مس رفسنجان برتری محسوسی دارد، دو تیم فصل گذشته سه بار باهم بازی کردند که مس در هر سه دیدار برنده شد. دو بار در لیگ و یک مسابقه در جام حذفی که در ضربات پنالتی شاگردان نویدکیا آن بازی را هم بردند.

اکنون دو تیم به دنبال اولین برد خود هستند.  البته نویدکیا حسابی از شرایط باشگاه ناراضی است و علیه مدیران باشگاه و حتی شهر رفسنجان که به وعده هایشان عمل نکرده اند موضع گیری کرده است. آنطور که خود محرم گفته شاید او خیلی زود از مس جدا شود!

مس رفسنجان هنوز  در لیگ گلی نزده و این هفته سجاد شهباززاده مهاجم کهنه کارش را هم از دست داد و او به تیم استقلال خوزستان رفت. با این حال دو مربی جوان و با دانش فوتبال ایران یعنی محرم نوید کیا و مجتبی حسینی نبرد تاکتیکی با یکدیگر خواهند داشت.

خیبرخرم آباد – ذوب آهن اصفهان؛ نبرد با دومین اصفهانی در لرستان

خیبری ها برای دومین هفته متوالی در خرم آباد میزبان هستند و بعد از سپاهان از دومین تیم اصفهانی پذیرایی خواهند کرد.  خیبر هفته گذشته در ثانیه های پایانی گل دوم را خورد و بازی را به سپاهان واگذار کردند و این هفته به دنبال جبران است.

ذوب آهن با دو تساوی و یک گل زده و یک گل خورده دو هفته اول را پشت سرگذاشتند اما خیبر یک برد و یک باخت دارد و 2 گل زده و 2 گل هم خورده بنابراین آمار حکایت از بازی هجومی تر خیبر دارد. شاگردان رضا مهاجری نمی خواهند برای دومین هفته متوالی هواداران شان را ناراحت به خانه بفرستند. هر دو تیم برد می خواهند یی و این می تواند نویدبخش یک بازی زیبا باشد.

عبدی مالک خیبر مدعی است اگر در بازی با سپاهان کمک داور ویدئویی وجود داشت این تیم صدرنشین لیگ بود و اکنون به جای سپاهان خیبری ها 6 امتیازی بودند.

استقلال خوزستان – استقلال؛ دوئل آبی ها در ورزشگاه قرمزها!

تقابل دو تیم همنام در اهواز همیشه دیدنی است، البته همواره برادر بزرگ تر پیروز شده است، شاگردان نکونام یک برد و یک مساوی از دو هفته ابتدایی لیگ به دست آورده اند اما استقلال خوزستان با مربی کرواتش فعلا فقط یک امتیاز دشت کرده و هیچ گلی هم نزده و کار سختی برابر استقلال مدعی نایب قهرمان فصل پیش دارد.

 این نخستین بازی  آبی پوشان تهرانی در شهری به جز قزوین است. آنها در دو بازی ابتدایی در این شهر و با استفاده از کمک داور ویدئویی به میدان رفته اند اما فردا به احتمال فراوان خبری از VAR  نخواهد بود و این خبر خوبی برای نکونام و شاگردانش نیست. تیمی که 3 گل از 4 گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. البته فردا بلانکو هم در اختیار نکونام است، بازیکنی که فصل گذشته گل های حساسی برای آبی پوشان زد . 

عیار بوژوویچ سرمربی کروات هم شاید مقابل استقلال مدعی بیشتر نمایان شود. بوژوویچ از عملکرد حمیدی دروازه بان تیمش در بازی قبل انتقاد کرد و باید دید این مربی چه تدبیری برای دروازه تیمش به کار خواهد گرفت. او برای حل مشکل گلزنی تیمش  سجاد شهباز زاده مهاجم اسبق استقلال را  به اهواز آوردهخ تا باردیگر مقابل شاگردان نکونام قرار بگیرد. سجاد با مس رفسنجان هم مقابل استقلال بازی کرده بود. نکونام هم بعد از تساوی مقابل ملوان از ابوالفضل جلالی انتقادر کرد و رامین رضائیان را مورد تمجید قرار داد.

فردا نکونام به دنبال دومین برد خود است و استقلال خوزستان هم نمی خواهد در خانه بازنده شود هرچند این تیم به دلیل آماده نبودن ورزشگاهش مجبور است در ورزشگاه شهدای فولاد به میدان برود ورزشگاه اختصاصی فولاد که آنها نیز بابرگزاری مسابقه در ورزشگاه خود مخالفند.

صحبت های هوشنگ نصیرزاده مبنی بر دلخور بودن هواداران فولاد از نکونام باعث شد که باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای خوزستان و اهواز را سرزمین آبی ها بدانند. البته که این مسابقه در ورزشگاه خانگی فولاد برگزار می شود فولاد قرمزپوش که یحیی گل محمدی سرمربی اش هم از برگزاری این دیدار در این ورزشگاه ابراز ناراحتی کرده است.

هفته سوم - بزرگداشت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)

پنجشنبه 8 شهریور 1403

هوادار تهران - تراکتور تبریز، ساعت 19:15، ورزشگاه شهدای شهرقدس

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک، ساعت 19:15، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

خیبر خرم‌آباد - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی خرم‌آباد

استقلال خوزستان - استقلال، ساعت 20:30، ورزشگاه شهدای فولاد

جمعه 9 شهریور 1403

سپاهان اصفهان - شمس آذر قزوین، ساعت 19:15، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان، ساعت 19:15، ورزشگاه وطنی قائمشهر

ملوان بندر انزلی - چادرملوی اردکان، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی بندر انزلی

پرسپولیس - فولاد خوزستان، ساعت 19:30، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار