کدخبر : 1992 تاریخ انتشار :
A

گل محمدی: کلاه خیلی گشادی سر پرسپولیس رفت!

گل محمدی: کلاه خیلی گشادی سر پرسپولیس رفت!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این اتفاقات فقط در فوتبال ایران می‌افتد و جای دیگر نمی‌بینید، در این میان فقط سر پرسپولیس کلاه رفت.

به گزارش ورزش 360، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار معوقعه با نساجی، اظهار داشت: هربازی که در پیش داریم و جلوتر می‌رویم، حساسیت بازی‌ها هم بیشتر می‌شود. بازی عقب افتاده‌ای داریم که قطعا هدفمان کسب 3 امتیاز است. با توجه به شرایطی که در جدول داریم گرفتن این 3 امتیاز برای‌مان حیاتی است.

وی افزود: امیدوارم با تمرکز و انرژی خوب وارد این مسابقه شویم. با توجه به برد قبلی فکر می‌کنم تیم ما از نظر روحی شرایط خیلی خوبی دارد. ان‌شاالله بتوانیم بازی خیلی خوبی هم به نمایش بگذاریم. نساجی هم باشگاهی قابل احترام و ریشه دار در فوتبال ایران است. حضور هواداران 2 تیم می‌تواند قطعا گرمابخش بازی باشد.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه آیا با اتفاقاتی که در 24 ساعت اخیر افتاده می‌توان از مسائل فنی، تمرکز و آرامش صحبت کرد، گفت: نمی‌دانم. در مورد این مسائل زیاد صحبت شده، چند نفر نشستند قانونی گذاشتند، جریمه و محروم کردند، دوباره برداشتند و بخشیدند. این اتفاقات فقط در فوتبال ایران می‌افتد. جای دیگر نمی‌بینید. در این میان فقط سر پرسپولیس کلاه رفت. کلاه خیلی گشادی هم رفت. ظاهرا همه چیز دست به دست هم داده بود و تصمیماتی که گرفته شده بود فقط برای این بود که سر پرسپولیس کلاه برود. هدف دیگری نمی‌توانم پیدا کنم. هدف از وضع قوانین جدید چه بود؟ 

وی افزود: الان هم این اتفاقات افتاه است. خودم به این اتفاقات نگاه و بررسی می‌کنم فقط به این نتیجه می‌رسم که می‌خواستند پرسپولیس را ضعیف کنند. ما در آسیا بودیم. تیم ما احتیاج به تقویت داشت. چند بازیکن خوب در خط حمله را از دست دادیم. دنبال تقویت تیم بودیم. الان هم چوبش را می‌خویم. تحمل کردیم و آخرش گفتند همه چیز از نو! بچه بودیم بازی می‌کردیم می‌گفتیم سر از نو! هرچه بیشتر فکر می‌کنم بیشتر چیزی در مورد این مسائل نمی‌فهمم!

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار