کدخبر : 1976 تاریخ انتشار :
A
نه پای استقلال در میان است نه پرسپولیس؛

مامه تیام برای مذاکره به تهران نیامده بود

مامه تیام برای مذاکره به تهران نیامده بود

مامه تیام برای ملاقات یک دوست قدیمی به تهران آمده بود.

به گزارش ورزش 360، مامه تیام، مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال که عملکرد بسیار خوبی در کایسری اسپور داشته و در حال حاضر در کنار ادین ژکو و مائورو ایکاردی با 12 گل مشترکا در صدر جدول برترین گلزن‌های سوپرلیگ ترکیه قرار دارد، طی روزهای اخیر درحالی به تهران سفر کرده که این اتفاق حواشی زیادی را به همراه داشته است. این بازیکن که مدت زمان بسیار کوتاهی و در لیگ هفدهم به استقلال پیوست و اوج عملکرد او به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازمی‌گردد که مقابل ذوب‌آهن هت‌تریک کرد و به ثمر رساندن گل‌های متعدد برای آبی‌های پایتخت، او را به چهره‌ای محبوب نزد هواداران تبدیل کرد.

این درحالی است که طی روزهای اخیر تیام در صفحه اینستاگرام خود تصویری را با لوکیشن تهران منتشر کرده تا این گمانه‌زنی ایجاد شود که وی برای مذاکره با تیم‌های مطرح پایتخت از جمله استقلال یا پرسپولیس راهی تهران شده است. بر همین اساس و طبق شنیده‌ها درباره تیام این خبر شنیده می‌شود که پای مذاکره تیم‌های دیگر با این بازیکن در میان نبوده و گویا این بازیکن شاغل در لیگ ترکیه برای ملاقات و دیدار با یکی از دوستان صمیمی‌اش که از دوران حضور در استقلال با وی ارتباط برقرار کرده است راهی تهران شده و بحث فوتبالی درخصوص سفر این چهره به تهران در میان نیست.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار