کدخبر : 19570 تاریخ انتشار :
A

فرار از شکست استقلال مقابل ملوان با پنالتی‌های رضاییان

 فرار از شکست استقلال مقابل ملوان با پنالتی‌های رضاییان

مصاف جذاب و تماشایی دو تیم استقلال و ملوان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش ورزش 360 در همان ابتدای کار و زمانی که دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر بودند، ملوان روی غفلت بازیکنان استقلال توسط غندی‌پور در دقیقه ۷ با یک شوت در داخل محوطه جریمه به گل رسید.

در ادامه استقلال آرایش تهاجی به خود گرفت و در دقیقه ۱۱ شوت رامین رضاییان را فرعباسی دروازه‌بان ملوان در دو مرحله در آغوش گرفت.

در دقیقه ۲۰ هم ارسال رضاییان با ضربه سر رمضانی همراه شد اما توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه ملوان راهی اوت شد.

در ادامه فشار بی امان آبی‌پوشان پایتخت منجر به خطای مدافع ملوان روی آرمان رمضانی شد و رامین رضاییان با یک شوت عالی این ضربه پنالتی را در دقیقه ۳۲ به گل تساوی بخش تبدیل کرد.

در اواخر نیمه اول تلاش آبی‌پوشان پایتخت برای گلزنی ادامه داشت و در یکی از موقعیت‌های ایجاد شده، ضربه ماشاریپوف را فرعباسی در دقیقه ۴۲ مهار کرد.

در دقیقه ۴۵ هم شوت سرکش بازیکن ملوان را سید حسین حسینی با واکنشی به موقع و در دو مرحله مهار کرد تا در نهایت دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند.

 

با آغاز نیمه دوم، استقلال بازهم برای گلزنی پر تلاش ظاهر شد و در دقیقه ۴۷ ضربه سر آرمان رمضانی به شکلی خطرناک از کنار دروازه ملوان راهی اوت شد.

در دقیقه ۵۰ هم شوت رمضانی در داخل محوطه جریمه را فرعباسی دروازه‌بان ملوان در آغوش گرفت.

در دقیقه ۶۲ و در حالی که استقلال کاملا بر بازی سوار بود و موقعیت‌های خود را یکی پس از دیگری از دست می‌داد، تیم ملوان روی یک ضد حمله و روی یک ریباند توسط رضا جعفری به گل دوم دست یافت.

پس از گل ملوان، استقلال به تلاش خود برای جبران نتیجه ادامه داد و شوت رضاوند در دقیقه ۶۷ به شکلی خطرناک از بالای دروازه ملوان به اوت رفت.

یکی دیگر از فرصت‌های جدی گلزنی استقلال هم ضربه سر سهرابیان در دقیقه ۷۵ بود که از کنار دروازه ملوان راهی اوت شد. این بازیکن در دقیقه ۷۹ هم تلاش کرد دروازه ملوان را باز کند اما ضربه سر او از کنار دروازه بازهم راهی اوت شد.

در دقیقه ۸۱ بازی کوپال ناظمی خطای بازیکن ملوان روی سهرابیان را اعلام کرد تا استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شود. این ضربه را رامین رضاییان در دقیقه ۸۳ به گل تبدیل کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

در اواخر بازی تلاش زیاد بازیکنان استقلال حاصلی نداشت و درخشش فرعباسی دروازه‌بان ملوان و دفاع چند لایه این تیم مانع از گل سوم برای آبی‌پوشان پایتخت شد تا دو تیم به تساوی دو بر دو و یک امتیاز بسنده کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار