کدخبر : 19512 تاریخ انتشار :
A

عصبانیت شدید شجاع از این مراکشی تیزهوش

عصبانیت شدید شجاع از این مراکشی تیزهوش

شاید هیچ کدام از پرسپولیسی ها فکرش را هم نمی کردند که مدافع راست مراکشی شان نجات دهنده بازی دشوار تبریز باشد.

به گزارش ورزش 360، در شرایطی که پرسپولیس یک گل در کیسه داشت و با خطرات متعددی احتمال دریافت گل دوم هم می رفت ده نفره شد . با این حال مثل تراکتور، تیم گاریدو هم با یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و از جهنمی که برایش به وجود آمده بود قسر در رفت.

پرسپولیس ده نفره در 15 دقیقه پایانی یک چشم به دروازه خودش داشت و یک چشم به حمله و گلزنی تا اینکه به یک کرنر دست یافت. کرنر به دست آمده توسط سعید صادقی ارسال شد و ایوب العملود مدافع مراکشی سرخ ها بدون اینکه مزاحمی داشته باشد با یک ضربه سر چکشی دروازه بیرانوند را باز کرد.

جالب اینکه پس از این گل که با تیزهوشی مدافع مراکشی پرسپولیس ثبت شد، شجاع خلیل‌زاده به شدت از اینکه کسی با او یارگیری نکرده بود و او آزادانه دروازه بیرانوند را فروریخته بود شکایت داشت و با فریاد زدن بر سر هم تیمی هایش این انتقاد را ثانیه‌هایی پس از باز شدن دروازه تراکتور بیان کرد.

ایوب با این گل مهم و نجات بخش دومین گلزن فصل پرسپولیس لقب گرفت و با اینکه در طول بازی حرکات فوق العاده ای در فاز حمله و دفاع انجام نداده بود اما عامل فرار بزرگ تیمش از شکست شد.

شاید اگر از هواداران پرسپولیسی می پرسیدید که گلزن احتمالی تیم شان در این بازی چه کسی خواهد بود عملود قبل از گندوز نفر دهم یا نهم تیم بود اما گلزن غیر قابل پیش بینی مشکی پوشان پرسپولیس در تبریز کار بزرگی انجام داد.

عملود که پس از گلزنی سر از پا نمی شناخت شادی گل ویژه ای هم انجام داد تا تصاویر بعد از گلزنی‌اش به عنوان لحظه ای مهم از بازی‌های این فصل پرسپولیس ثبت و ضبط شود.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار