کدخبر : 19500 تاریخ انتشار :
A

اسامی و چینش بازیکنان در دیدار فولاد-مس رفسنجان؛ هفته دوم لیگ برتر

اسامی و چینش بازیکنان در دیدار فولاد-مس رفسنجان؛ هفته دوم لیگ برتر

در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فولاد خوزستان و مس رفسنجان در ورزشگاه فولاد آره‌نا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش ورزش 360، فولاد بدون هیچ تغییری نسبت به بازی قبل، به مصاف مس رفسنجان می‌رود. فولاد نخستین بازی خانگی خود را در شرایطی برگزار می‌کند که یحیی گل‌محمدی را در کنار زمین در اختیار دارد. مشکلات سرمربی خوزستانی‌ها حل شد و او امروز و برای اولین‌بار، روی نیمکت تیم جدیدش می‌نشیند.

گل‌محمدی که در بازی قبل از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد تیمش بود، بدون هیچ تغییری نسبت به بازی قبل برابر نساجی، تیمش را روانه میدان کرده تا به سه امتیاز مهم خانگی دست یابد.

اتکیر یوسوپوف، گلر ازبکستانی در درون دروازه قرار دارد. زوج موسی کولیبالی و علی نعمتی نیز در قلب خط دفاعی به میدان می‌رود. در سمت راست خط دفاعی، مجتبی نجاریان به کار گرفته شده و وحید حیدریه نیز در سمت چپ بازی می‌کند.

در خط میانی نیز محمد عباسی و امیرمسعود سرآبادانی در ترکیب فولاد قرار گرفته‌اند. در سمت راست خط میانی خوزستانی‌ها، محمد عسکری بازی می‌کند و احسان پهلوان نیز هافبک چپ تیم است.

گل‌محمدی تیمش را باز هم با دو بازیکن تهاجمی روانه میدان کرده و محمدرضا سلیمانی به همراه محمدجواد محمدی، امیدهای اصلی گلزنی فولاد به شمار می‌روند.

ترکیب فولاد برای بازی امروز به شرح زیر است:

اتکیر یوسوپوف، وحید حیدریه، موسی کولیبالی، علی نعمتی، مجتبی نجاریان، محمد عباسی، امیرمسعود سرآبادانی، احسان پهلوان، محمد عسکری، محمدرضا سلیمانی و محمدجواد محمدی.

 محرم نویدکیا نیز برای دیدار برابر فولاد تصمیم گرفته تا از حضور دو بازیکن باتجربه در ترکیب تیمش استفاده کند.

 مس رفسنجان در شرایطی باید در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف میزبان خود برود که محرم نویدکیا نسبت به بازی قبل، بازیکنان بیشتری را در اختیار دارد.

مسی‌ها برای بازی امروز از حضور فرشید اسماعیلی و بهنام برزای در ترکیب اصلی خود بهره برده‌اند ضمن اینکه عیسی مرادی هم از ابتدا در ترکیب رفسنجانی‌ها حضور دارد.

به دلیل مشکلات مربوط به ثبت قرارداد بازیکنان مس، نویدکیا برای بازی قبل تنها دو بازیکن ذخیره را روی نیمکت داشت.

ترکیب مس برای بازی با فولاد به شرح زیر است:

حامد لک، حسن جعفری، مجید نصیری، محمدرضا مهدی‌زاده، میثم تیموری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، محمد علی‌نژاد، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای و عیسی مرادی.

 

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار