کدخبر : 19494 تاریخ انتشار :
A

اسامی و چینش بازیکنان در بازی گل‌گهر-استقلال خوزستان؛ هفته دوم

اسامی و چینش بازیکنان در بازی گل‌گهر-استقلال خوزستان؛ هفته دوم

میودراگ بوژوویچ و مهدی تارتار سرمربیان ستقلال خوزستان و گل‌گهر سیرجان ۱۱ بازیکن اصلی خود را برای این رقابت مشخص کردند.

به گزارش ورزش 360، سرمربی مونته‌نگرویی تیم فوتبال استقلال خوزستان یازده بازیکن زیر را برای مصاف با گل گهر در سیرجان انتخاب کرده است:

حسن پورحمیدی- آرام عباسی، علی هلیچی، محمد حسینی، محمود مطلق‌زاده، بهروز بارانی، حامد بحیرایی، ابوالفضل کوهی، سبحان پسندیده، عادل آرغند و اسماعیل بابایی.

استقلال خوزستان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در خانه و در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت و با تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک کرد و حالا در دومین هفته و در خارج از اهواز به دنبال تساوی یا کسب ۳ امتیاز خواهد بود.

مهدی تارتار با توجه به شکست تیمش در هفته اول مقابل ملوان در انزلی هر طور شده به دنبال کسب اولین پیروزی فصل است و ترکیب زیر را برای رسیدن به این هدف برگزیده است.

محمدرضا اخباری، مهدی تیکدری، عثمان اندونگ، امید حامدی‌فر، گوستاوو واگنین، مسعود زائر کاظمین، مجید عیدی، محمد مهدی زارع، احمدرضا زنده روح و اریک بایناما.

همانطور که مشخص است علیرضا علیزاده همچنان در این مسابقه نیز محروم است تا تارتار یکی از اصلی‌ترین ارکان تیم خود را در این هفته‌ام در اختیار نداشته باشد.

دیدار گل گهر و استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی گل گهر آغاز می‌شود.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار