کدخبر : 19464 تاریخ انتشار :
A

ساعت و روز بازی استقلال در هفته دوم

ساعت و روز بازی استقلال در هفته دوم

4 مسابقه پایانی هفته دوم لیگ برتر روز جمعه برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه استقلال در شهر قزوین میزبان ملوان انزلی است.

به گزارش ورزش 360، هفته دوم لیگ برتر جمعه با انجام 4 مسابقه به پایان می رسد. استقلال از میزبانی در شهر قزوین ناراضی بود اما ظاهرا به دلیل آماده نبودن ورزشگاه های تهران چاره ای جز قبول آن نداشت. 

نگاهی به 4 بازی فردا می اندازیم؛

ذوب آهن اصفهان – هوادار تهران؛ طلسم شکنی سبزپوشان در مشهد؟

این مسابقه در زمین ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود تا ورزشگاه خانگی ذوب آهن برای دیدار تیم ملی مقابل قرقیزستان آماده شود! نبرد دو تیم در فصل گذشته برنده نداشت و یک تساوی 2 بر 2 و یک مسابقه بدون گل حاصل نبرد ذوب آهن و هوادار بود. البته جالب این است که ذوب آهن تاکنون موفق به شکست دادن هوادار تهران نشده است.

هوادار هفته گذشته در خانه مقابل خیبر خرم آباد شکست خورد و حالا به دنبال اولین برد خود است و ذوب آهن اما حریف قدرتمندی است که پرسپولیس را متوقف کرد و سبزپوشان اصفهانی دراین بازی به دنبال اولین برد خود هستند.  مرتضی تبریزی مهاجم اسبق ذوب اهن به این تیم بازگشته است. از سویی دیگر مشهد برای تیم هوادار خیلی غریبه نیست و سیدمهدی رحمتی در تیم پدیده مشهد مربیگری کرده وامیدوار است که هواداران مشهدی او را در این مسابقه تنها نگذارند.

چادرملو اردکان – شمس آذر قزوین؛شکار اولین امتیاز

اولین تقابل دو تیم در لیگ برتر فردا در شهر تهران صورت می گیرد زیرا ورزشگاه خانگی چادرملو در حال تجهیز است و این تیم یزدی هم در تهران میزبان حریفانش خواهد بود. شمس اذر هفته گذشته مقابل استقلال شکست خورد و چادرملو هم مقابل سپاهان بازنده شد حالا این دو تیم شکست خورده به  دنبال اولین امتیازهای فصل خود هستند.

دو فصل پیش دو تیم در لیگ یک باهم رقابت کردند که در هر دو بازی شمس اذر قزوین برنده از میدان خارج شده اما فردا شرایط دو تیم کاملا متفاوت است، شمس آذر حاشیه های زیادی در پیش فصل داشت اما چادرملو با وضعیت مناسب آماده سازی شد و وارد این دیدار می شود.

هر دو تیم در بازی اول یک گل به مدعیان قهرمانی زده اند بنابراین احتمال اینکه در این بازی گلی ردو بدل شده شود زیاد است.

خیبرخرم اباد – سپاهان اصفهان؛ قهرمان حذفی مقابل قهرمان لیگ یک

اولین تقابل تاریخی دو تیم در لیگ برتر و شهر خرم آباد فردا در حالی برگزار می شود که خیبر خرم اباد با عنوان قهرمانی به لیگ برتر صعود کرده و در هفته اول هم تیم هوادار را شکست داد.

 تیم سپاهان قهرمان جام حذفی فصل گذشته در نخستین گام چادرملو را 3 بر یک برد. سپاهان با جذب نفرات بین المللی چون انزونزی فرانسوی به فکر قهرمانی در لیگ برتر و حتی قهرمانی در سطح دو آسیاست اما خیبر خرم اباد هدفش در اولین فصل حضور بقا در لیگ برتر است.

سطح دو تیم از نظر کیفیت بازیکنان با هم قابل مقایسه نیست اما شکست دادن خیبر آن هم در خانه کار راحتی برای هیچ تیمی نیست.

دو تیم در سال 1398 در جام حذفی باهم بازی کردند که آن بازی را سپاهان 3 بر صفر پیروز شد.

سپاهان قرعه خوبی در این فصل داشته و شروع لیگ برتر را با تقابل با دوتیم تازه لیگ برتری شده آغاز می کند و این برای تیمی که می خواهد بعد از یک دهه قهرمان لیگ شود می تواند مفید باشد تا بازیکنانش با روحیه خوب به مصاف تیم های بزرگ و مدعیان بروند.

استقلال – ملوان انزلی؛ تقابل آبی پوشان با قوی سپید همیشه بازنده

استقلال هفته گذشته در قزوین میهمان شمس اذر بود و سه امتیاز را گرفت و این هفته هم در همان شهر و ورزشگاه میزبان تیم ملوان است! استقلال به دلیل استفاده از کمک داور ویدئویی به حقش رسید اما فردا در قزوین خبری از var  نیست و این می تواند دغدغه پسران آبی باشد. از سویی دیگر حواشی زیادی پیرامون استقلال در این روزها رخ داده ؛ تتوی عجیب آرمین سهرابیان مدافع استقلال در هفته اول جنجالی ترین اتفاق هفته بود و احتمال دارد این مدافع با جرایم یا محرومیت هایی از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مواجه شود.

البته مصاحبه های اتیلا حجازی و مهدی هاشمی نسب علیه نکونام و استقلال هم حواشی دیگری برای این تیم رقم زد. با این حال سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال نشست خبری دیروز برگزار کرد و از میزبانی در خارج از تهران گلایه داشت! در حالیکه وظیفه خود باشگاه است که ورزشگاه محل برگزاری را تامین کند. در مورد حواشی دیگر هم سعی کرد پاسخ های کنترل شده ای بدهد بخصوص درمورد هاشمی نسب.  

با این حال استقلال از نظر فنی و جذب بازیکن شرایط مطلوبی در این فصل دارد و می خواهد دومین بردش را مقابل ملوان جشن بگیرد ملوانی که در هفته اول تیم گل گهرسیرجان را در انزلی شکست داد تا با روحیه خوب به مصاف استقلال برود اما این  ملوان معمولا مقابل استقلال بازنده است و یازده سال است که نتوانسته استقلال را شکست بدهد آخرین برد ملوان مقابل استقلال با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ مقابل استقلال قلعه نویی در سال 1392 رقم خورد. 

فردا برای نکونام و شاگردانش مهیاست تا به دومین برد برسند و با خیالی آسوده به فکر ادامه لیگ باشند.

برنامه هفته دوم - گرامیداشت روز پزشک و هفته دولت

پنجشنبه اول شهریور 1403

گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان، ساعت 19:30، ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران، ساعت 19:30، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تراکتور تبریز - پرسپولیس، ساعت 19:45، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

فولاد خوزستان - مس رفسنجان، ساعت 20:30، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

جمعه 2 شهریور 1403

ذوب‌آهن اصفهان - هوادار تهران، ساعت 19:15، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

چادرملوی اردکان - شمس آذر قزوین، ساعت 19:30، ورزشگاه شهید دستگردی تهران

خیبر خرم‌آباد - سپاهان اصفهان، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی خرم‌آباد

استقلال - ملوان بندر انزلی، ساعت 19:30، ورزشگاه سردار ازادگان قزوین

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار