کدخبر : 19357 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس پولی برای میلاد محمدی پرداخت نکرده است!

پرسپولیس پولی برای میلاد محمدی پرداخت نکرده است!

انتقال میلاد محمدی به پرسپولیس خیلی سریع و بدون برنامه ریزی قبلی بود.

به گزارش ورزش 360، انتقال میلاد محمدی به پرسپولیس خیلی بی‌سروصدا اتفاق افتاد. از این جهت که باشگاه پرسپولیس برای پست دفاع چپ در حال مذاکره با بازیکنانی از مجارستان و پرتغال بود اما وقتی یکی از سهمیه‌های خارجی سرخپوشان سوخت، گاریدو ترجیح داد تک سهمیه‌اش را به عناصر تهاجمی اختصاص دهد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس بار دیگر با میلاد محمدی وارد مذاکره شد و این بازیکن بدون ایجنت و مستقیما با حسین بادامکی مذاکره کرد.

از آنجا که پیشنهاد چند باشگاه داخلی به باشگاه آدانا دمیراسپور باعث شده بود قیمت رضایتنامه این بازیکن بالا برود، باشگاه پرسپولیس از محمدی خواست خودش با تیم ترکیه‌ای وارد مذاکره شده و به شکلی رضایتنامه‌اش را بگیرد. در واقع قرار بر این شد که محمدی با گرفتن رضایتنامه‌اش از باشگاه آدانا قرارداد مالی خوبی با باشگاه پرسپولیس امضا کند که این اتفاق هم رخ داد. برخلاف برخی اخبار منتشر‌شده، باشگاه پرسپولیس نه‌تنها پولی به باشگاه آدانا پرداخت نکرد، بلکه هیچ مذاکره مستقیمی با این باشگاه نداشت و محمدی خودش موفق شد با بخشیدن مطالباتش و پرداخت مبلغی رضایتنامه‌اش را از باشگاه آدانا اسپور دریافت کند. او از دو باشگاه استقلال و تراکتور هم پیشنهاد داشت اما بسیار مشتاق بود تا پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شاید محمدی برای بازی فردای پرسپولیس با تراکتور در تبریز در دسترس مربیان تیمش خواهد بود. البته اگر مراحل ثبت قرارداد او به سرعت انجام شده و ITC او هم به موقع از سوی باشگاه ترکیه‌ای صادر شود که به نظر می‌رسد کمی زمان‌بر باشد؛ هر‌چند وحید امیری در این بازی وظیفه مهار مهدی ترابی را برعهده خواهد داشت. ترابی در بازی تراکتور با مس رفسنجان جلوتر از اسماعیلی‌فر در نقش وینگر راست به میدان رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار