کدخبر : 19348 تاریخ انتشار :
A

درآمد ۴ میلیون دلاری سپاهان از نقل‌وانتقالات

درآمد ۴ میلیون دلاری سپاهان از نقل‌وانتقالات

سپاهان با مبلغ انتقال محمدجواد حسین‌نژاد، استیون انزونزی را به اصفهان آورد.

به گزارش ورزش 360، جدایی محمدجواد حسین‌نژاد، یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار برای سپاهانی‌ها درآمد داشت و آنها به کمک همین مبلغ موفق به عقد قرارداد با انزونزی شدند. البته در همان مقطع نیز برای جذب این هافبک موانعی وجود داشت و برخی دلال‌ها در این خصوص کارشکنی می‌کردند. گویا در همان زمان بازیکن دیگری به جای انزونزی به سپاهان پیشنهاد شده بود اما آنها بیشتر تمایل داشتند تا این فرانسوی را به خدمت بگیرند. 

به همین دلیل دلال مربوطه تلاش کرد تا مانع این انتقال شود و با اینکه وقفه‌ای در توافق دو طرف به وجود آورد اما درنهایت موفق نشد و این انتقال صورت گرفت. همین حالا هم برخی به انتقال او انتقاد دارند و معتقدند شاید این اسم بزرگ نتواند آن‌طور که نامش بر سر زبان‌ها افتاده به سپاهان کمک کند. از این رو همه منتظر رونمایی از مهاجم مد نظر مورایس هستند که ظاهرا به دلیل پر بودن سقف هنوز نتوانسته‌اند او را به خدمت بگیرند. این‌طور به نظر می‌رسد با توجه به بخشی از مبلغ انتقال فصل گذشته محمد قربانی به لیگ روسیه‌، سپاهان جمعا در نقل و انتقالات تابستانی بیش از ۴ میلیون دلار درآمد کسب کرد و از این طریق بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت گرفت اما مبالغ آنقدر بالاست که برای جذب مهاجم با مشکل روبه‌رو شده است. 

فصل گذشته با اینکه لیگ قهرمانان آسیا با فرمت قدیمی اجرا شد اما تفاوت حضور ستاره‌های بزرگ در تیم‌های حاضر در این دوره رقابت‌ها را با نمایندگان ایران دیدیم. از این رو اگر می‌خواهیم رقابتی نزدیک با تیم‌های حاضر در این مسابقات داشته باشیم باید به لحاظ بازیکن شرایط بهتری به وجود آوریم که قطعا با توجه به سقف محدودی که در نظر گرفته شده امکان‌پذیر نیست. بدون شک باید تفاوتی میان تیمی که برای قهرمانی در ایران و حتی قهرمانی در آسیا رقابت می‌کند با تیمی که برای بقا در لیگ برتر ایران می‌جنگند وجود داشته باشد اما ظاهرا این همسان‌سازی در راه آسیب زدن به وجهه بین‌المللی فوتبال ایران پیش می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار