کدخبر : 19311 تاریخ انتشار :
A

اعلام زمان حضور میلاد محمدی در تمرینات پرسپولیس

اعلام زمان حضور میلاد محمدی در تمرینات پرسپولیس

پرسپولیس پس از هفته‌ها بلاتکلیفی سرانجام، میلاد محمدی را برای پست دفاع چپ به خدمت گرفت.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس بعد از مدت ها تلاش برای جذب یک مدافع چپ، در نهایت میلاد محمدی را به خدمت گرفت تا این بازیکن جانشین عبدالکریم حسن شود. میلاد قرارداد دو ساله خود را دیشب به صورت الکترونیکی امضا کرد تا به صورت رسمی بازیکن پرسپولیس شود.

محمدی امروز وارد ایران شد و تا ساعاتی دیگر مستقیما به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت تا قراردادش را امضا کند و عکس های خودش را با پیراهن پرسپولیس بگیرد.

قرار است محمدی عصر امروز یا از فردا به تمرینات پرسپولیس اضافه شود تا کارش را در تیم جدیدش آغاز کند.  

 مدیران این باشگاه در تلاش هستند که کارت بازی او را دریافت کنند. طبق قوانین باشگاه باید ۴۸ ساعت قبل از شروع بازی شان درخواست کارت بازی بازیکن جدیدشان را ارسال کنند وگرنه بازیکن مدنظر اجازه بازی کردن پیدا نخواهد کرد.

با توجه به اینکه محمدی نیاز به آی تی سی دارد و هنوز مدارکش کامل نیست، شانس کمی برای حضور در بازی پنجشنبه مقابل تراکتور خواهد داشت. مدیران پرسپولیس تنها تا چند ساعت دیگر فرصت دارند برای ثبت قرارداد و گرفتن کارت بازی محمدی اقدام کنند وگرنه ستاره جدید قرمزها بازی با تراکتور را از دست خواهد داد.  

 

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار