کدخبر : 19107 تاریخ انتشار :
A

عکس| آشتی کنان جواد نکونام و یحیی گل محمدی در سفر زیارتی

عکس| آشتی کنان جواد نکونام و یحیی گل محمدی در سفر زیارتی

سفر زیارتی باعث آشتی جواد نکونام و یحیی گل محمدی شد!

به گزارش  ورزش 360، آبان ماه سال گذشته بود که یحیی گل محمدی سرمربی وقت پرسپولیس مصاحبه کنایه آمیزی علیه جواد نکونام کرد و سرمربی کنونی استقلال نیز بلافاصله پس از پایان جدال آبی پوشان مقابل شمس آذر قزوین (۱۱ آبان ۱۴۰۲) پاسخ تندی به یحیی داد و در مصاحبه‌ای بسیار خاص خطاب به سرمربی آن زمان پرسپولیس گفت: گل محمدی در حدی نیست که پیرامون من حرف بزند!

اگرچه این قضیه در همان پاییز پارسال فیصله یافت و نکونام و گل محمدی آذر ماه سال ۱۴۰۲ هنگام تقابل استقلال و پرسپولیس با یکدیگر ملاقات کردند ولی کاملاً مشخص بود که روابط گرمی با هم ندارند اما داستان چند روز قبل کاملا عوض شد.

نکونام و گل محمدی در قالب کاروان ورزشکاران برای عرض ارادت به حضرت اباعبدالله (ع) و شرکت در پیاده‌روی اربعین به سوی عراق پرواز کردند. این دو نفر در جریان مسافرت فوق رابطه گرمی با هم داشتند و حالا به نظر می‌رسد کدورت‌ها را کنار گذاشته و به معنای واقعی کلمه با هم آشتی کرده‌اند. اتفاقی که قطعاً جامعه فوتبال هم از آن استقبال می‌کند.

347054

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار