کدخبر : 19100 تاریخ انتشار :
A

پخش با کیفیت مسابقات یا ادامه ضعف اعصاب مخاطب؟

پخش با کیفیت مسابقات یا ادامه ضعف اعصاب مخاطب؟

فوتبال ایران طی سالیان گذشته از داشتن بسیاری از حداقل‌ها محروم بوده است.

به گزارش ورزش 360، فوتبال ایران طی سالیان گذشته از داشتن بسیاری از حداقل‌ها محروم بوده که یکی از آنها پخش باکیفیت مسابقات لیگ برتری است. دغدغه‌ای همیشگی که حتی شاهد وقوع آن در برخی از مسابقات سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی با آن همه دوربین و تجهیزات هم بودیم. در هیاهوی رونمایی از پیراهن باشگاه‌های لیگ برتری عده‌ای به شوخی با اتصال این دو ماجرا به یکدیگر، نگاشتن طرح و نقش روی لباس‌‌ها را در شرایطی که گاهی اوقات توپ مسابقه نیز از قاب تلویزیون به سختی دیده می‌شود، بی‌فایده دانسته بودند. شوخی تلخی که البته خود حکایت از عمق فاجعه در پخش زنده تلویزیونی مسابقات دارد.

کیفیت تصاویر در برخی رقابت‌های خارج از تهران، آنقدر افتضاح بوده که حالا با پخش HD بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در اراک ذوق‌زده شویم. اما سوال مهمی که باید از مسئولان مربوطه پرسید این است که در صورت عدم وجود VAR در این بازی‌ها، آیا باز هم شاهد پخش HD مسابقات بودیم؟ به هر حال لیگ بیست و چهارم به تازگی استارت خورده و آقایان مسئول خوب می‌دانند که دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای برای پوشش بی‌کیفیت مسابقات وجود نخواهد داشت. اتفاقی که در سالیان اخیر بارها مخاطب را آزار داده و ارمغانی جز ضعف اعصاب برای آنها نداشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار