کدخبر : 19094 تاریخ انتشار :
A

لطفا از آمدن کریستیانو رونالدو ذوق نکنید؛ مرسی اه!

لطفا از آمدن کریستیانو رونالدو ذوق نکنید؛ مرسی اه!

قرعه‌کشی بازی‌های لیگ نخبگان آسیا بار دیگر نام کریس رونالدو را در کنار ایران قرار داد تا مسئولیتی سنگین روی دوش مدیران ایرانی قرار بگیرد.

به گزارش ورزش 360، یک سال از سفر پرماجرای رونالدو به ایران بازگشت و او حالا نه یک بار که دوبار قرار است باز هم به سرزمین پارسی بازگردد و احتمالا تا مدت‌های سوژه‌های حاشیه‌ای را جمع کند. 

آن زمان که در قرعه‌کشی لیگ نخبگان نام تیم النصر بیرون آمد قطعا همه نه به سختی بازی پرسپولیس و استقلال و مسائل داخل زمین که به حاشیه‌های سفر ستاره پرتغالی این تیم به ایران فکر می‌کردند. 

سفر قبلی رونالدو به ایران که از نظر فنی و داخل زمین موضوع خاصی نداشت اما به جای آن در خارج از زمین کولاک کرد. 

رونالدو در شرایطی به ایران می‌آید که اهالی فوتبال امیدوارند این بار در استقبال از این بازیکن تغییراتی حاصل شود. البته بعضی از موارد نسبت به سفر قبلی رونالدو هیچ تغییری نکرده است که مهم‌ترین آن کیفیت زمین‌های فوتبال است. مشخص نیست که رونالدو این بار قرار است در کدام ورزشگاه و در چه کیفیتی به میدان برود. 

در این میان تنها روش استقبال از فوق ستاره پرتغالی است که می‌تواند تغییر کند و کمی آبرومندتر باشد. 

درست است که بعد از اولین حضور رونالدو و نیمار باید انتظار داشت که کمی ذوق‌زدگی کمتر شده باشد اما حضور این دو ستاره اتفاق کمی نیست که به این زودی‌ها برای عاشقان ایرانی فوتبال عادی شود و به خصوص این که رونالدو احتمالا آخرین سفر فوتبالی‌اش به ایران را تجربه کند.

 از همان زمان قرعه‌کشی شوخی‌های واقعی و مجازی با این سفر آغاز شده است و باید امیدوار باشیم که این شوخی‌ها بعد از آمدن رونالدو شکل جدی به خود نگیرد.

 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار