کدخبر : 19042 تاریخ انتشار :
A

حمله‌ی حسن عباسی به حضور جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی در راهپیمایی اربعین

حمله‌ی حسن عباسی به حضور جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی در راهپیمایی اربعین

گویا گروهی از ورزشکاران ایرانی به صورت سازمان یافته در مراسم اربعین امسال شرکت کردند. در تصاویر منتشر شده چهره‌های آشنای زیادی دیده می‌شوند.

ورزش ۳۶۰ - صبح امروز اخباری مبنی بر حضور ورزشکاران ایرانی در راهپیمایی اربعین منتشر شد. ابتدا تصاویری از یحیی گل محمدی و جواد نکونام منتشر شد و بعد نام حسن رنگرنز هم به میان آمد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، پس از این بود که تصویری گروهی از برخی چهره‌های دیگر مانند سعید اسماعیلی دارنده مدال طلای المپیک یا مبینا نعمت زاده و امیر میرزازاده برندگان مدال برنز المپیک هم در این صف دیده می‌شدند.

ساعاتی قبل اما انتشار تصویر یحیی گل‌محمدی، جواد نکونام و حسن رنگرز در راهپیمایی اربعین با واکنش کانال حسن عباسی در یک پیام‌رسان داخلی همراه شد.

در این کانال با انتشار تصویر این سه چهره‌ی سرشناس ورزشی نوشته شده:

سبک زندگی سلبریتی‌ها با راهپیمایی اربعین چجور جور درمیاد؟

یکی از اینا روزی ۱۵۰ میلیون از بیت‌المال می‌گیره و یکی دیگه‌شون می‌نویسه حجاب برای عرب‌های هزار و چهارصد سال پیش بوده و برای زن الان مناسب نیست. الان این راهپیمایی اربعین برای عرب هزار و چهارصد سال پیش!

۲۹

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار