کدخبر : 19023 تاریخ انتشار :
A

کار سخت میودراگ بوژوویچ در استقلال خوزستان

کار سخت میودراگ بوژوویچ در استقلال خوزستان

استقلال خوزستان در نخستین بازی فصل بدون حضور مهره‌های خارجی نمایش خوبی مقابل آلومینیوم داشت.

به گزارش ورزش 360، شرایط استقلال خوزستان در پایان فصل گذشته به دلیل بقای لحظه آخری در لیگ برتر به گونه‌ای بود که کمتر مربی سکان هدایت این تیم را می‌پذیرفت و این چالش سخت را قبول می‌کرد، اما میودراگ بوژوویچ با وجود اینکه کارنامه اروپایی خوبی داشته، تصمیم گرفت این مسئولیت را بپذیرد و تیمش هم در شروع لیگ نمایش شایسته‌ای ارائه داد.

بوژوویچ که بیش از دو دهه تجربه سرمربیگری در فوتبال اروپا و حضور روی نیمکت تیم‌هایی مثل ستاره سرخ بلگراد، لوکوموتیو مسکو، دینامو، روستوف و ... را داشته و سابقه قهرمانی هم در کارنامه دارد، پس از حضور روی نیمکت استقلال خوزستان تغییر و تحول خوبی در تیمش به وجود آورد و در یک ماه اخیر عملکرد بازیکنانش را در تمرینات زیر نظر گرفت تا در نهایت شروع موفقی در فصل جدید داشته باشند.

استقلال خوزستان در حالی در هفته اول میزبان آلومینیوم اراک بود که پیش‌بینی می‌شد به مشکل بخورد، اما میودراگ بوژوویچ در غیاب ستاره‌ها و خریدهای خارجی جدیدش توانست کار بزرگی انجام بدهد و یک امتیاز بگیرد تا در پایان مسابقه به شدت از سوی تماشاگران خوزستانی تشویق شود.

بوژوویچ که سر و شکل فنی بهتری به استقلال خوزستان داده و تیمش برابر آلومینیوم اراک رو به جلو بازی می‌کرد، مهره‌های جوان و با انگیزه‌ای به زمین فرستاد که اگر از موقعیت‌های خود بهره می‌بردند، سه امتیاز هم می‌گرفتند، اما تساوی بدون خارجی‌ها برای تماشاگران آبی‌های اهواز هم رضایت بخش بود.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار