کدخبر : 19022 تاریخ انتشار :
A

شعار هواداران خشمگین سپاهان همچنان ادامه دارد

شعار هواداران خشمگین سپاهان همچنان ادامه دارد

هواداران سپاهان شب گذشته هم در جریان دیدار تیم محبوب‌شان مقابل چادرملو که اولین بازی فصل بود علیه مدیران باشگاه شعار دادند!

به گزارش ورزش 360، این رفتار به طرز افراطی‌ در هفته‌های ابتدایی نیمه دوم فصل گذشته دیده شد و هواداران سپاهان پس از حذف از لیگ قهرمانان و جا ماندن از کورس قهرمانی در لیگ برتر ابتدا با شعار علیه مدیران باشگاه شعارهایشان را در ورزشگاه نقش جهان آغاز کردند و سپس پا را به شکلی عجیبی فراتر گذاشتند و علیه مورایس و سپس بازیکنان هم شعار دادند.

مدیران باشگاه سپاهان و ژوزه مورایس به دلیل محدودیت زمانی که به دلیل حضور سپاهان در فینال جام حذفی ایجاد شد، کار بسیار سختی برای آماده‌سازی تیم برای حضور قدرتمندانه در فصل جدید داشتند و در این بین گرفتن سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ نخبگان که با و صعود به فینال و قهرمانی در جام حذفی به دست آمد، کار آنها را سخت‌تر هم کرد.

با این حال در این بین مدیران باشگاه سپاهان موفق به جذب 1+6 بازیکن کلیدی شدند تا جایگزین مهره‌هایی نظیر رامین رضائیان، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌‎پور و امید نورافکن بشوند که تیم را ترک کرده بودند. محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی، جواد آقایی‌پور، حسین گودرزی و وحدت حنانوف در همین راستا جذب شدند و به خدمت گرفتن امین حزباوی پس از جدایی ناگهانی از السد را می‌توان اوج کار مدیران باشگاه اصفهانی دانست. آنها همچنین برای جذب آقایی‌پور که ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان بود با استقلال، پرسپولیس و اورنبورگ روسیه رقابت کردند و درنهایت موفق بودند.

    در این شرایط اما عدم جذب بازیکن خارجی با کیفیت و حذف از رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان سبب شد تا بار دیگر موجی از عصبانیت در فضای مجازی هواداری سپاهان شکل بگیرد و آنها که از شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان و خداحافظی اجباری تیم محبوب‌شان با این ورزشگاه ناراحتند، در مصاف با چادرملو که اولین مسابقه فصل بود شعارهای خود را به صورت پراکنده آغاز کردند و حتی در لحظه پنالتی کاوه رضایی در دقیقه 50 نیمه دوم که گل اول بازی را ثبت کرد هم شعارها به راحتی شنیده می‌شد.

اما این شعارها پس از سوپرگل محمد پاپی و به تساوی کشیده شدن بازی به شکل پررنگ‌تر و با صدای بیشتری در ورزشگاه شنیده شد و در حالی که رفته رفته بر دامنه شعارها که متمرکز بر اعضای هیئت‌مدیره و عملکرد مدیران باشگاه بود، افزوده می‌شد گل محمد کریمی باعث فروکش شعارها و بهبود شرایط شد.

امروز هم در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی مدیران باشگاه اصفهانی شاهد جذب یکی از مهم‌ترین بازیکن تاریخ 24 ساله لیگ برتر بودیم؛ بازیکنی که با تجربه قهرمانی با فرانسه در جهان و حضور به عنوان بازیکن کلیدی در ترکیب رم و سویا به ایران می‌آید و حالا باید دید واکنش هواداران سپاهان به این خرید چیست و باید دید آیا در بازی بعدی خانگی سپاهان باز هم شاهد شعار علیه مدیران این باشگاه خواهیم بود یا خیر.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار