کدخبر : 19021 تاریخ انتشار :
A

برنامه سنگین بدنسازی در باشگاه نساجی

برنامه سنگین بدنسازی در باشگاه نساجی

اردوی فشرده نساجی قائمشهر که بر پایه برنامه بدنسازی بود، در هفته اول لیگ آنها را از کسب نتیجه محروم کرد.

به گزارش ورزش 360، نساجی در شرایطی که از حیث مالکیت توپ پیش از دریافت گل عملکرد موفق‌تری نسبت به حریف داشت، در ادامه روی یک غافلگیری دروازه‌اش را باز شده دید و با همین تک گل نتیجه را به فولاد خوزستان واگذار کرد.

با این حال نکته جالب توجه این بود که برنامه تاکتیکی ساکت الهامی برای ایجاد موقعیت روی دروازه حریف به صورت کامل اجرا شده و آنها بارها تا آستانه فروپاشی دروازه گلر ازبکستانی فولاد خوزستان پیش رفتند و موقعیت سوزی مانع از دستیابی به هدف آنها شد. اتفاقی که رضایت هواداران این تیم را نیز در پی داشته و آنها از روند تیم ابراز رضایت کرده و با توجه به شرایط تیم امیدوار به آینده هستند.

    برای ساکت الهامی نیز به نظر می‌رسد حسرت کسب امتیاز در بازی ابتدایی بیشتر از این حیث قابل بررسی باشد که او برای دور کردن نساجی از وضعیت نگران کننده فصل گذشته، برنامه آماده‌سازی ویژه‌ای را در نظر گرفت. اردوی سه مرحله‌ای او که با فشار بالایی در ترکیه دنبال شد و به اصطلاح فوتبالی‌ها کاملا بدن بازیکنانش را زیر شلاق بدنسازی برد، مطمئنا از نگاه کارشناسان با وضعیتی قابل پیش‌بینی در هفته‌های ابتدایی لیگ همراه می‌شد. با این حال کادرفنی نساجی به دنبال این خواهد بود تا با رها شدن بازیکنان از فشار بدنی و آماده‌سازی آنها، هر چه زودتر در مسیر کسب نتیجه گام برداشته و هواداران را از همین ابتدای لیگ با امیدواری بزرگی مواجه کنند.

ساکت الهامی که بازی مقابل فولاد خوزستان را به دلیل محرومیت روی نیمکت حاضر نبود، در اولین تمرین تیم در کنار بیانی برنامه آماده‌سازی و بازیابی روحی شاگردانش برای کسب نتیجه در جدال دوم را زیر نظر داشت.

ساکت الهامی که طی فصول حضورش روی نیمکت مربیگری نساجی با دو بار حفظ سهمیه این تیم در لیگ برتر و کسب یک عنوان قهرمانی جام حذفی، مردی محبوب روی سکوهای استادیوم شهید وطنی محسوب می‌شود، باید دید برای فصل جدید چه برنامه‌ای خواهد داشت و اینبار چه سورپرایزی برای هواداران پرشور قائمشهری خواهد داشت.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار