کدخبر : 18991 تاریخ انتشار :
A

ویدئو | ورزشگاه آزادی با تصاویری آخرالزمانی در انتظار کریستیانو رونالدو

در حالی که رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا روز گذشته قرعه‌کشی شده و در ماه‌های آینده با ترافیک بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ایران همراه خواهیم بود ورزشگاه آزادی وضعیت بغرنجی به خود گرفته است.

ورزش ۳۶۰ - اگر حضور قبلی کریستیانو رونالدو و باشگاه النصر با تصاویر خجالت‌آوری از سکوهای ورزشگاه آزادی همراه بود اکنون با چند پله بدتر شدن ماجرا دیگر نه خبری از سکوها هست و نه چمن مناسب!

هنوز توییت تحقیرآمیز یک حساب منتسب به حکومت پادشاهای عربستان را از یاد نبرده‌ایم که وضعیت ورزشگاه آزادی را سوژه طعنه و کنایه کرده بود که حالا باید با وضعیتی بدتر در انتظار تیم‌های متمول عربستانی باشیم.

بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس و النصر بود که رئیس جمهور وقت ایران وعده داد خیلی زود یک ورزشگاه مجهز و زیبا در تهران ساخته می‌شود اما گویا این وعده با اتفاقات ناگواری که برای رئیس‌جمهور و دولت او رخ داد به دست فراموشی سپرده شد.

حالا و درست در زمانی که یک ماه دیگر استقلال و پرسپولیس باید در لیگ الیت یا نخبگان آسیا با حریفان مقتدر آسیایی خود دست و پنجه نرم کنند ورزشگاه آزادی صورتی آخرالزمانی به خود گرفته است. این را می‌توان از تصاویری که امروز وب‌سایت فوتبالی از این ورزشگاه منتشر کرد متوجه شد. وضعیتی اخرالزمانی در ورزشگاهی که بعید است تا پاییز بتواند میزبان استقلال و پرسپولیس و حریفانش باشد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار