کدخبر : 18990 تاریخ انتشار :
A

عکس | کمرگیری روی جواد نکونام بعد از گل پیروزی‌بخش استقلال!

عکس | کمرگیری روی جواد نکونام بعد از گل پیروزی‌بخش استقلال!

کیانوش رحمتی دستیار جواد نکونام بعد از اعلام گل برای استقلال خوشحالی جالبی انجام داد.

به گزارش ورزش 360، کادرفنی استقلال بعد از گلزنی مقابل شمس‌آذر خوشحالی قابل توجهی انجام داد و برای سه امتیازی که در هفته نخست لیگ به دست آمد سر از پا نمی‌شناخت و در این بین کیانوش رحمتی اولین نفری بود که خود را به نکونام رساند و او را در آغوش گرفت.

استقلالی‌ها بعد از اعلام VAR لحظات دلهره‌آوری را تجربه کردند و ثانیه‌هایی چشم به دستان پیام حیدری دوخته بودند که چه تصمیمی خواهد گرفت، بعد از نشان دادن وسط زمین و اعلام گل برای استقلال کیانوش رحمتی با سرعت به سمت نکونام رفت و در حالی که این مربی دست‌های خود را بالا برده بود او را در آغوش کشید و صحنه جالبی رقم زد!

5vq3ifqc

استقلالی‌ها در هفته نخست چندین بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداشتند و در دقایق پایانی با اعلام پنالتی نتیجه برد را با مساوی عوض کرده بودند، پیروزی در این مسابقه برای آنها اتفاقی بود که ادامه کار را برایشان ساده‌تر خواهد کرد و از فشار ابتدایی لیگ خارج شدند.

این خوشحالی‌های شدید بعد از سوت پایان هم ادامه داشت و بعد از کیانوش رحمتی نوبت به بهزاد غلامپور رسید تا خوشحالی خود را با سرمربی‌ آبی‌ها تقسیم کند و با همان سبک همیشگی خود روی دوش نکونام پرید!

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار