کدخبر : 18957 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیسی‌های تراکتور آماده برای دیدار با پرسپولیس

پرسپولیسی‌های تراکتور آماده برای دیدار با پرسپولیس

یک روز پس از تساوی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان، ۳ ستاره سابق سرخ‌پوشان تهرانی در ترکیب تراکتور تأثیرگذار ظاهر شدند.

به گزارش ورزش 360،دراگان اسکوچیچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پس از ۲ سال غیبت در ورزشگاه‌های ایران، به عنوان سرمربی تیم تراکتور، توانست نتیجه بسیار خوبی برابر مس رفسنجان و محرم نویدکیا کسب کند‌.سرمربی کروات در ترکیب ابتدایی‌اش از علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی، سه ستاره پرسپولیسی خود استفاده کرد که از قضا همگی آنها در این پیروزی بزرگ نقش آفرینی کردند.علیرضا بیرانوند در شهر رفسنجان و مقابل تیم سخت کوش و خطرناک محرم نویدکیا توانست کلین شیت کرده و در اولین مسابقه تیم جدیدش‌ دروازه تراکتور را بسته نگه دارد.

مهدی ترابی ستاره سال های اخیر پرسپولیس هم در دقیقه 10 پاس گل داد. بازیکنان تراکتور کرنر سمت راست زمین را کوتاه کار کردند و به پشت محوطه جریمه آوردند که پاس در عمق ایگور پوستونسکی را مهدی ترابی با ارسال در عرض و زمینی به مقابل دروازه مس رفسنجان فرستاد تا امیرحسین حسین‌زاده به راحتی گلزنی کرده و توپ پس از برخورد به پای میثم تیموری به تور بچسبد.همچنین دانیال اسماعیلی فر بهترین پاسور فصل گذشته پرسپولیس نیز ترک عادت نکرد و پاس گل داد.

u34zpmj2

در دقیقه ۲۸ اسماعیلی فر از سمت راست فرار کرد و  ارسال زمینی این بازیکن روی تعلل مدافعان مس به اشترکالی رسید تا این ستاره جدید تراکتور با چرخش و شلیک به زیر طاق دروازه گل دوم تیمش را بزند.با این عملکرد فوق العاده، محمدرضا زنوزی مالک تراکتور ثابت کرد بی دلیل به پرسپولیس پاتک نزده است. او تابستان امسال تصمیم گرفت، ستاره هایی را بخرد که تجربه قهرمانی و موفقیت داشته باشند و برهمین اساس دست روی ۳ ستاره پرسپولیس گذاشت.علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی بازیکنانی بودند که در دو سال اخیر نقش تعیین کننده‌ای در قهرمانی متوالی پرسپولیس داشتند. بیرانوند و ترابی در سال‌های گذشته هم جزو ارکان اصلی قهرمانی‌های پرسپولیس بوده و حالا تراکتور را تبدیل به یک تیم مدعی کرده اند.

به نظر می رسد دغدغه اصلی خوان کارلوس گاریدو برای بازی هفته دوم برابر تراکتور در تبریز، مهار دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی دو ستاره بی بدیل تیم اسکوچیچ باشد. بازیکنانی که با انگیزه‌های فراوان در تبریز برابر تیم سابق خود خواهند ایستاد.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار