کدخبر : 18937 تاریخ انتشار :
A

عکس | واکنش جواد نکونام به پیروزی لحظه آخری برابر شمس‌آذر

عکس | واکنش جواد نکونام به پیروزی لحظه آخری برابر شمس‌آذر

جواد نکونام استقلالی‌ها را به اتحاد و همدلی دعوت کرد.

به گزارش ورزش 360، سرمربی استقلال بعد از پیروزی مقابل شمس‌آذر قزوین یک تصویر جالب در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و استقلالی‌ها را به همدلی و اتحاد برای فصل پیش رو دعوت کرد.

جواد نکونام با منتشر کردن تصویری از دست‌هایی به شکل اتحاد به هم گرده خورده و آبی رنگ است و با جمله " همه با هم برای استقلال" پیغام واضحی برای هواداران این تیم ارسال کرد و آنها را برای فصل پیش رو به یکدلی دعوت کرد.

این در حالی است که فصل گذشته استقلالی‌ها حواشی زیادی را پشت سرگذاشتند و در سه هفته مانده به پایان مسابقات صدر جدول را از دست دادند و در این فصل با توجه به تغییرات مثبت و بازیکنان خوبی که در تیمشان حضور پیدا کرده برای قهرمانی تلاش خواهند کرد.

لیگ بیست و چهارم دومین فصل حضور نکونام در استقلال است و در این لیگ علاوه بر اینکه رقبای قدرتمندی مانند تراکتور، پرسپولیس و سپاهان را برای کسب قهرمانی مقابل خود می‌بیند، با توجه به نقل و انتقالات خوبی که داشته فشار بیشتری را هم تحمل خواهد کرد.

photo_2024-08-17_01-10-31

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار