کدخبر : 18914 تاریخ انتشار :
A

استقلال به کمک VARبا برد شروع کرد

استقلال به کمک VARبا برد شروع کرد

تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر مقابل شمس‌آذر قزوین موفق به کسب پیروزی شد.

به گزارش ورزش 360 اولین فرصت جدی برای استقلال در دقیقه ششم روی شوت رامین رضاییان به دست آمد که توپ با برخورد به مدافع شمس آذر راهی کرنر شد.

در ادامه فشار تیم فوتبال استقلال ادامه داشت و در دقیقه ۲۰ اشتباه دروازه‌بان شمس آذر می‌توانست برای استقلال گل به همراه داشته باشد اما دخالت مدافعان شمس آذر مانع از گلزنی ماشاریپوف شد.

در اواسط نیمه اول، تیم شمس آذر کمی از فاز دفاعی خارج شد و تلاش داشت روی ضربات ایستگاهی به موقعیت گل برسد که در این امر ناموفق بود.

در دقیقه ۳۲ کار گروهی تیم استقلال برای رامین رضاییان فرصت خوبی را ایجاد کرد اما شوت در داخل محوطه جریمه را دروازه‌بان شمس آذر راهی کرنر کرد.

در اواخر نیمه اول تیم فوتبال استقلال تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما دفاع چند لایه شمس آذر مانع از این اتفاق شد.

در نیمه دوم دیدار استقلال و شمس آذر، شاگردان جواد نکونام به تلاش خود برای رسیدن به گل ادامه داد و آرمان رمضانی در دقیقه ۵۴ موفق شد روی یک ارسال بلند در داخل محوطه جریمه شمس آذر و اشتباه مدافعین این تیم، برای استقلال گلزنی کند.

بعد از گل استقلال، شمس آذر برای جبران به جلو آمد و روی یکی دو ضربه ایستگاهی هم فرصت‌هایی به دست آورد که عملکرد خوب آبی‌ها مانع از گلزنی این تیم شد و در یکی از صحنه‌ها سید حسین حسینی در دقیقه ۶۵ با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه ۷۷ پاس در عرض اسلامی برای ماشاریپوف از مقابل این بازیکن ازبک گذشت تا یک فرصت خوب از دست برود.

در دقیقه ۸۵ بازی، پیام حیدری بعد از بررسی VAR، به سود شمس آذر اعلام پنالتی کرد که نسایی این توپ را به گل تساوی تبدیل کرد.

در دقیقه ۸۹ شوت رضاییان را دروازه‌بان شمس آذر دفع کرد و توپ برگشتی را رضاوند تلاش کرد وارد دروازه کند که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۳+۹۰ استقلال توسژ اسلامی و روی پاس رضاییان به گل دوم دست یافت اما حیدری ابتدا گل را مردود کرد و پس از بررسی VAR حیدری اعلام کرد که دوم استقلال صحیح بوده است.

در نهایت تیم فوتبال استقلال موفق شد با حساب دو بر یک از این مصاف سخت، پیروز از میدان خارج شود تا لیگ را با برد آغاز کرده باشد.

 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار