کدخبر : 1890 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس در انتظار یک سونامی

پرسپولیس در انتظار یک سونامی

باشگاه پرسپولیس یک چالش بزرگ پیش رو دارد.

به گزارش ورزش 360، اتمام قرارداد اکثر بازیکنان این تیم در پایان فصل نزدیک است. برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در تابستان از مدیریت این باشگاه خواستند که تا دیر نشده برای تمدید قرارداد بازیکنان اقدام کند تا برای فصل آینده با مشکل مواجه نشوند. از همین‌رو درویش در نظر داشت در مهرماه قرارداد تعدادی از بازیکنان پرسپولیس را تمدید کند که آنها از این کار صرف نظر کردند. دلیل‌شان این بود که باشگاه در پرداخت پاداش‌های فصل قبل به قولش عمل نکرده و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد آنها نیز قراردادشان را تمدید نخواهند کرد.

در حال حاضر که به نیم‌فصل نزدیک هستیم باشگاه پرسپولیس فقط 50 درصد قرارداد آپشن فصل پیش اعضای تیمش را داده و در چنین شرایطی نمی‌تواند از آنها توقع تمدید قرارداد داشته باشد. نعمتی، فرجی، گولسیانی، صادقی، امیری، رفیعی، ترابی، پورعلی‌گنجی، حنانوف، اسدبیگی و اسماعیلی‌فر مهم‌ترین نفراتی هستند که در تابستان بازیکن آزاد خواهند شد. ضمن اینکه نفراتی چون یاسین سلمانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم قرارداد سال دوم‌شان نیاز به توافق مالی طرفین دارد و شهاب زاهدی هم باید به اوکراین برگشته و وضعیت خودش را با باشگاه تحت قراردادش مشخص کند.

باشگاه پرسپولیس تا زمانی که به تعهدات مالی‌اش در قبال این بازیکنان عمل نکند، شرایط بسیار سختی برای تمدید قرارداد این نفرات خواهد داشت. ناگفته نماند که میلاد سرلک و محمد عمری هم برای فصل آینده سرباز خواهند شد، البته اگر برای بازیکنان سرباز فعلی لیگ تا پایان خرداد ماه مجوز بازی صادر شود.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار