کدخبر : 1889 تاریخ انتشار :
A
تلاش‌ها برای دیدار بعدی تیم ملی ادامه دارد اما...

تیم ملی و فقط 1 بازی تدارکاتی

تیم ملی و فقط 1 بازی تدارکاتی

گفته می‌شود بازی تدارکاتی دیگری جز اندونزی در کار نیست.

به گزارش ورزش 360، اردوی نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام ملت‌های آسیا از 12 دی در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌‌شود. این در شرایطی است که اردوی تیم ملی به صورت غیررسمی آغاز شده؛ چراکه 3 لژیونر یعنی علی قلی‌زاده، محمد محبی و سعید عزت‌اللهی با حضور در ساختمان پک تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده‌اند با این حال قرار است طی روزهای آینده این جلسات تمرینی با حضور نفرات بیشتری از لژیونرهایی که به کشورمان سفر کرده‌اند ازجمله علیرضا جهانبخش ادامه پیدا کند.

نکته قابل توجه اینکه قرار بود امیر قلعه‌نویی با سفر به ایتالیا و پرتغال در گفت‌وگو با ژوزه مورینیو و سرجیو کونسیسائو، سرمربیان تیم‌های رم و پورتو درمورد زودتر اضافه شدن سردار آزمون و مهدی طارمی به اردو رایزنی کند و البته در جریان جزئیات بیشتری از آخرین وضعیت این دو بازیکن تاثیرگذار قرار بگیرد اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در فاصله حدود یک هفته مانده تا آغاز رسمی اردوی تیم ملی هنوز ویزای قلعه‌نویی صادر نشده است.

همچنین شنیده می‌شود که با پیشنهاد کادر فنی تیم ملی، قرار بود یک بازی تدارکاتی دیگر برای تیم ملی تا قبل از اعزام این تیم به جام ملت‌های آسیا برای شاگردان قلعه‌نویی برنامه‌ریزی و هماهنگ شود که البته با وجود آنکه رایزنی‌ها در این خصوص ادامه دارد اما نتیجه‌ای تا به امروز در این زمینه حاصل نشده است. در این خصوص حتی اخباری هم درباره بازی دوستانه با تیم ملی مصر منتشر شده اما به نظر نمی‌رسد درنهایت برگزاری چنین دیداری در این فاصله کم باقی‌مانده هماهنگ شود تا به این ترتیب تیم ملی ایران تنها با برگزاری یک دیدار تدارکاتی آن هم در مقابل اندونزی در کشور قطر، مهیای حضور در جام ملت‌ها شود.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار