کدخبر : 18850 تاریخ انتشار :
A

مصدومیت شدید و از دست رفتن هوشیاری ستاره تیم‌ملی

مصدومیت شدید و از دست رفتن هوشیاری ستاره تیم‌ملی

حسین طیبی، فوق ستاره تیم گهرزمین سیرجان در اواخر دیدار بازی با سن‌ایچ پس از برخورد به دروازه‌بان حریف به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش ورزش 360، حسین طیبی، فوق ستاره تیم گهرزمین سیرجان در اواخر دیدار بازی با سن‌ایچ پس از برخورد به دروازه‌بان حریف هوشیاری خود را از دست داد و به بیمارستان انتقال یافت.

در لحظات منتهی دیدار تیم‌های گهرزمین سیرجان و سن‌ایچ ساوه از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران که در نهایت با پیروزی کهکشانی به پایان رسید، حسین طیبی فوق ستاره تیم ملی و باشگاه گهرزمین پس از برخورد سر وی با بدن مجتبی نعمتی دروازه‌بان سن‌ایچ هوشیاری‌اش را از دست داد و بلافاصله با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

طی تماس تلفنی که خبرنگار ورزش سه با طیبی داشته است، حال او مساعد است و پس از عکس‌برداری از سر این بازیکن، مشخص گردید که آسیب او جدی نیست و هیچ خطری ستاره فوتسال ایران را تهدید نمی‌کند و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

تیم گهرزمین سیرجان از هفته ششم لیگ برتر فوتسال ایران مهمان تیم سن‌ایچ ساوه بود که در نهایت با نتیجه چهار بر دو به پیروزی دست یافت. این سه امتیاز شیرین، با مصدومیت طیبی تلخ شده بود که خوشبختانه خطر از بیخ گوش طیبی و همچنین تیم ملی پیش از جام جهانی رد شده است.

ya25p3aa

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار