کدخبر : 18847 تاریخ انتشار :
A

ترکیب و چینش بازیکنان استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم اراک

ترکیب استقلال خوزستان برای اولین بازی فصل برابر تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام شد.

به گزارش ورزش 360، در یکی از دیدارهای هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال خوزستان با تغییرات روی نیمکت و مربی‌گری میودراگ بوژوویچ، به مصاف آلومینیوم اراک می رود.

آبی‌پوشان در تلاش هستند تا اتفاقات فصل گذشته تکرار نشده و آنها بتوانند از همان هفته‌های نخست، امتیازات لازم را جهت رسیدن به رتبه‌های خوب در بالای جدول کسب کنند.

اما نخستین ترکیب استقلال خوزستان برای هفته اول در شرایطی اعلام شده که هیچ کدام از بازیکنان خارجی این تیم نه در ترکیب اصلی و نه روی نیمکت ذخیره‌ها حضور ندارند.

برای بازی امروز، حسن پورحمیدی در درون دروازه، آرام عباسی و محمد حسینی نیز در خط دفاعی حضور دارند. علی هلیچی مدافع راست است و در سمت چپ نیز سبحان پسندیده حضور دارد.

در مرکز میدان اسماعیل بابایی و محمود مطلق زاده حضور دارند. وینگرهای راست و چپ نیز ابوالفضل کوهی و بهروز بارانی هستند و بالاخره اینکه عادل آرغند نیز در خط حمله حضور دارد.

ترکیب استقلال خوزستان به شرح زیر است:

حسن پورحمیدی، آرام عباسی، محمد حسینی، علی هلیچی، سبحان پسندیده، اسماعیل بابایی، محمود مطلق زاده، حامد بحیرایی، ابوالفضل کوهی، بهروز بارانی و عادل آرغند

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار