کدخبر : 1884 تاریخ انتشار :
A

دلیل عجیب مامه تیام برای سفر به تهران!

دلیل عجیب مامه تیام برای سفر به تهران!

مامه تیام، بازیکن محبوب استقلالی‌ها برای تعطیلات ژانویه از ترکیه راهی ایران شده است. آن هم در حالی که برخی ایرانی‌ها در این تاریخ به ترکیه سفر می‌کنند. دلیل سفر تیام به تهران چیست؟

ورزش 360 - مامه تیام برای استقلالی‌ها مصداق بارز این شعر شاملوست که «یک دم در این ظلام، درخشید و جست و رفت» است. بازیکنی که در اوج ناامیدی استقلالی‌ها به این تیم پیوست و در مدت زمان حضور کوتاهش در ایران درخشش فوق‌العاده‌ای داشت چنان که با گذشت پنج سال از آن روزها استقلالی‌ها هنوز به فکرش هستند و اخبارش را دنبال می‌کنند.

به گزارش ورزش 360، تیام در پنج سال گذشته و بعد از ترک استقلال در چهار باشگاه در کشورهای اطراف ایران بازی کرد و حالا در کنار علی کریمی، هافبک سابق استقلال یکی از ستاره‌های کایسری اسپور در لیگ ترکیه است. او در حال حاضر و تا اینجای فصل با ۱۲ گل زده در کنار ماریو ایکاردی و ادین ژکو بهترین گلزن‌های لیگ ترکیه هستند و از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش به شمار می‌آید.

نکته‌ی عجیبی که اسم تیام را در روزهای اخیر بر سرزبان‌ها انداخته است اما برنامه او برای تعطیلات ژانویه است. در تعطیلات زمستانی لیگ‌ها بیشتر فوتبالیست‌ها تصمیم می‌گیرند به سواحل گرم بروند و تعطیلات کوتاه و جذابی را بگذرانند. اما در عین ناباوری مامه تیم تصمیم گرفت ژانویه ۲۰۲۴ را در تهران بگذارند.

استوری شب گذشته‌ی او در فرودگاه امام خمینی تهران استقلالی‌ها را امیدوار کرد که مهاجم محبوب‌شان قرار است به این تیم بازگردد اما واقعیت چیز دیگری است.

حتی اگر دلیل سفر تیام را هم ندانیم می‌شود حدس زد که یکی از بهترین بازیکنان لیگ ترکیه احتمالا در میانه فصل راهی ایران نمی‌شود. آن هم استقلال که در همین تابستان در خرید بازیکنان پا به سن گذاشته‌تر اروپایی هم ناکام بود. اما بدون در نظر گرفتن این احتمال‌ها هم دلیل سفر تیام به تهران موضوع جالبی است: «پایین بودن هزینه‌های دندان‌پزشکی در ایران»!

مهاجم سنگالی کایسری اسپور از تعطیلات زمستانی استفاده کرده و برای ترمیم دندان‌هایش به تهران آمده است. چرا که هم هزینه دندان‌پزشکی در ایران پایین‌تر از کشورهای دیگر است و هم کیفیت خدمات و مهارت دندان‌پزشکان ایرانی قابل توجه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار