کدخبر : 18738 تاریخ انتشار :
A

تمجید ستاره اینتر از مهدی طارمی: به او نیاز داشتیم

تمجید ستاره اینتر از مهدی طارمی: به او نیاز داشتیم

مهاجم ایرانی در بازی‌های تدارکاتی اینتر عملکرد درخشانی داشته و همین موضوع باعث شده پیش هم تیمیهایش و هواداران محبوب شود.

به گزارش ورزش 360، نمایش موفق مهدی طارمی در دوره کوتاه حضورش در اینتر با تمجید رسانه‌های ایتالیایی روبرو شده است و هاکان چالهان‌اوغلو، هافبک ترک اینتر هم عملکرد مهاجم ایرانی تیمش را ستود. طارمی در جریان آماده‌سازی  آسیب دیده بود اما امروز توانست به تمرینات تیمی برگردد و به اولین بازی فصل مقابل جنوا می‌رسد.

چالهان‌اوغلو در مصاحبه با اسکای ایتالیا درباره طارمی گفت: «او را بازیکنی دیدم که برای تیم بازی می‌کند. می‌دود، تلاش و دفاع می‌کند. در سیستم بازی‌مان به او نیاز داریم. مهدی مقابل دروازه تمام‌کننده‌ای قوی است و خونسردی بسیار زیادی دارد.»

هافبک ترک درباره لائوتارو مارتینس، دیگر مهاجم اینتر گفت: «امیدوارم بتواند برنده توپ طلا شود. همه ما حامی او هستیم. لائوتارو شایسته تمدید قرارداد بود. او کاپیتان تیم ماست و می‌داند چطور همتیمی‌هایش را مدیریت کند. امیدوارم در پایان فصل من و لائوتارو و طارمی تمام جام‌های ممکن را ببریم.» چالهان‌اوغلو با تکذیب شایعات هفته‌های اخیر گفت  هرگز نمی‌خواسته از اینتر جدا شود.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار