کدخبر : 18727 تاریخ انتشار :
A

دعوا در انگلیس بالا گرفت؛ شکایت همه از منچسترسیتی!

دعوا در انگلیس بالا گرفت؛ شکایت همه از منچسترسیتی!

باشگاه‌های لیگ برتری قصد دارند به زودی از منچسترسیتی به دلیل ۱۱۵ مورد نقض قوانین فرپلی مالی شکایت کنند.

به گزارش ورزش 360، منچسترسیتی در چند فصل اخیر قهرمان بلامنازع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده و توانسته است تحت هدایت پپ گواردیولا به رویای قدیمی‌اش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم واقعیت ببخشد و روزهای بسیار خوبی را پشت سر بگذارد.

با این حال، لیگ برتر انگلیس چند ماه قبل اعلام کرد که تحقیقاتش نشان داده است که این باشگاه در بیشتر از ۱۱۵ مورد قوانین فرپلی مالی را نقض کرده و قرار است به صورت جدی به این اتهامات رسیدگی شود. چند روز قبل هم اعلام شد که اولین جلسه دادرسی در این زمینه قرار است در اواسط تا اواخر ماه سپتامبر سال جاری میلادی برگزار شود. 

این جلسات نزدیک به ۱۰ هفته به طول خواهد انجامید اما تایمز خبر داده است که باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس قصد دارند که تا پیش از ماه نوامبر شکایتی را علیه این باشگاه به اتهام نقض قوانین و تضییع حقوق‌شان مطرح کنند. این در حالی است که نتیجه رسمی پرونده قرار است در اوایل سال ۲۰۲۵ به صورت رسمی اعلام شود. 

مدیران در طول این مدت بارها اعلام کرده‌اند که تمامی این اتهامات را تکذیب می‌کنند و فوتبال‌دوستان انگلیسی هم اتحادیه فوتبال این کشور را متهم کرده‌اند که رسیدگی درستی به این پرونده نخواهد داشت و حاضر نیست این تیم را به دسته پایین‌تر بفرستد یا جام‌هایش را بگیرد اما باشگاه‌های لیگ برتری مصمم هستند که به صورت جدی برای احقاق حقوق‌شان اقدام کنند و انتظار می‌رود که به زودی شکایتی را به صورت رسمی به دادگاه ارائه کنند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار