کدخبر : 18719 تاریخ انتشار :
A

پیش بازی پرسپولیس - ذوب آهن، رونمایی از ورژن گاریدو

پیش بازی پرسپولیس - ذوب آهن، رونمایی از ورژن گاریدو

پرسپولیس در اولین بازی فصل خود باید در اراک به مصاف ذوب آهن برود.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس که پایان خوشی را در لیگ بیست و سوم تجربه کرد و توانست برای دومین فصل متوالی فاتح لیگ برتر شود و شمار قهرمانی‌های خود در این مسابقات را به عدد 9 برساند حالا با سرمربی اسپانیایی خود به طور رسمی از روز پنجشنبه و در مصاف با ذوب آهن فصل جدید را آغاز می‌کند و به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی اش است.

میزبانی در اراک به جای تهران

شرایط نامعلوم ورزشگاه آزادی که در ادامه فصل تنها توانایی برگزاری بازی‌های حساس سرخابی‌های پایتخت در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا را دارد و همچنین آماده نبودن ورزشگاه تختی باعث شد پرسپولیس مجبور شود ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک را به عنوان میزبان بازی‌های ابتدایی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر معرفی کند.

ربیعی، حریف دلخواه پرسپولیس

پرسپولیس در تقابل‌های با تیم‌های تحت هدایت محمد ربیعی همواره دست بالاتر را داشته  است. به طورکلی محمد ربیعی 8 بار با قرمزهای تهرانی در رقابت‌های لیگ برتر روبه‌رو شده که ماحصل آن یک تساوی و 7 شکست بوده است!

آخرین تقابل دو تیم

پرسپولیس و ذوب آهن آخرین بار در هفته هجدهم لیگ بیست و سوم در برابر هم قرار گرفتند که در آن مسابقه پرسپولیس یک بر صفر برنده شد و توانست به 3 امتیاز ارزشمند در اصفهان دست پیدا کند. 

آمار تقابل‌های دو تیم در لیگ برتر

دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن تاکنون 46 بار در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که سهم پرسپولیس 17 برد بوده و 12 مسابقه هم با برتری گاندوهای اصفهانی خاتمه پیدا کرده است. ضمن اینکه 16 بازی با نتیجه مساوی همراه شده است. 

هفته اول لیگ بیست و چهارم 

پرسپولیس- ذوب آهن 

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک 

روز پنجشنبه 25 مرداد، ساعت 19:30 

تیم داوری: بیژن حیدری، علیرضا ایلدروم، علی احمدی‌ و‌ میثم حیدری

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار