کدخبر : 18636 تاریخ انتشار :
A

محل میزبانی سپاهان در افتتاحیه لیگ مشخص شد

محل میزبانی سپاهان در افتتاحیه لیگ مشخص شد

پس از رایزنی‌های بسیاری که مسئولان باشگاه سپاهان داشتند، سرانجام ورزشگاه نقش جهان به عنوان میزبان افتتاحیه لیگ بیست و چهارم برای مورایس و شاگردانش معرفی شد.

به گزارش ورزش 360، پس از میزبانی سپاهان از شباب الاهلی که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و وضعیت چمن انتقادات زیادی را به همراه داشت و نتیجه مسابقه را نیز تحت تاثیر قرار داد، مسئولان باشگاه اصفهانی بلافاصله عزم خود را برای تغییر شرایط و تعویض چمن جزم کردند و به صورت رسمی اعلام شد که مورایس و شاگردانش با شروع لیگ برتر در فولادشهر بازی خواهند کرد تا فرآیند تعویض چمن که چیزی حدود 6 ماه زمان نیاز دارد آغاز شود.

با این حال انتقال بازی تیم ملی از نقش جهان به فولادشهر سبب شد تا اجازه بازی در مبارکه به مورایس و شاگردانش داده نشود تا چمن ورزشگاه اختصاصی ذوب‌آهن که در حال حاضر شرایط ایده‌آلی هم ندارد، برای بازی تیم ملی حفاظت شود.

با این حال وضعیت چمن نامساعد و فاجعه‌بار ورزشگاه نقش جهان سبب شد تا مسئولان باشگاه سپاهان بار دیگر مذاکرات خود را برای برگزاری بازی افتتاحیه خود در ورزشگاه فولادشهر از سر بگیرند که درنهایت این اقدام آنها به نتیجه‌ای نرسید.

با این وصف و برخلاف میل مسئولان باشگاه سپاهان دیدار افتتاحیه مورایس و شاگردانش در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد و طلایی‌پوشان در هفته سوم نیز مقابل شمس‌‍آذر باید از میهمان خود در همین ورزشگاه میزبانی کنند؛ ورزشگاهی که چمن آن در بدترین وضعیت از زمان بهره‌برداری در فاز دوم قرار گرفته و چالش‌های زیادی در این دو بازی ایجاد می‌شود.

سپاهان البته قصد دارد پس از برگزاری بازی تیم ملی به فولادشهر برود تا زمینه برای تعویض ورزشگاه نقش جهان آغاز شود. با این حال سپاهان حداقل دو هفته باید در ورزشگاه نقش جهان بازی کند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار