کدخبر : 18526 تاریخ انتشار :
A

وی‌ای‌آر باید از اراک به تهران برگردد!

وی‌ای‌آر باید از اراک به تهران برگردد!

رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد سازمان صدا و سیما هنوز تاییدیه را برای استفاده از وی‌ای‌آر نداده است.

به گزارش ورزش 360، سیستم کمک داور ویدئویی جدید فوتبال ایران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک نصب و راه‌اندازی شد و تست‌گیری آن هم دو روز قبل (شنبه) در یک مسابقه تدارکاتی انجام گرفت تا آماده استفاده در رقابت‌های لیگ برتر شود، اما یک مشکل بزرگ در این مسیر به وجود آمده و عدم تاییدیه سازمان صدا و سیما کاری کرده تا فعلا مجوز نهایی صادر نشود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این باره گفت: در حوزه وی‌ای‌آر  کارهایی انجام شده، اما همچنان موانعی داریم. نیاز داشتیم تا سازمان صدا و سیما به ما تاییدیه بدهد تا بتوانیم هفت دستگاهی که آماده ورود به کشور است را وارد کنیم، چراکه در قانون آمده تا تاییدیه صدا و سیما دریافت شود.

او ادامه داد: نتوانستیم صدا و سیما را برای حضور در اراک متقاعد کنیم و حتما آنها نیز محدودیت داشتند. باید دوباره یک دستگاه دیگر را به تهران بیاوریم تا صدا و سیما تایید کند و دوباره به اراک برگردانیم یا در تهران یک دستگاه را نگه داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران اضافه کرد: امیدواریم تاییدیه بدهند تا هر ۷ دستگاه را در هفته جاری وارد کنیم تا لیگ برتر با وی‌ای‌آر انجام شود.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار