کدخبر : 1846 تاریخ انتشار :
A

انتقال پیکر ملیکا محمدى از بم به شیراز

انتقال پیکر ملیکا محمدى از بم به شیراز

پیکر ملیکا محمدى امروز با ارج گذارى در ورزشگاه فجر بم در حضور بسیارى از بازیکنان و مربیان ملى و باشگاهى فوتبال زنان ایران، به شیراز منتقل شد.

به گزارش ورزش 360، در زمان تنظیم این خبر پیکر ملیکا محمدى بازیکن ملى پوش فوتبال زنان ایران در حال انتقال از ورزشگاه فجر بم به شیراز است و شرایط جسمى بهناز طاهرخانى و زهرا خواجوى نیز در بیمارستان پایدار.

بهناز طاهرخانى و زهرا خواجوى دو ملى پوش فوتبال کشورمان بر روى تخت بیمارستان با نظر پزشکان معالج هنوز از درگذشت ملیکا محمدى خبر ندارند و پیگیر حال یکدیگر هستند.

پیکر "ملیکا محمدى" بازیکن برجسته و یکى از ستارگان تیم ملى فوتبال زنان ایران که بر اثر حادثه تصادف خودروى کرایه اى بامداد سوم دى ماه، چشم از جهان فرو بست امروز به شیراز منتقل مى شود تا روز سه شنبه فردا در ورزشگاه حافظیه شیراز نیز ارج گذاشته شود.

تصمیم نهایى براى محل خاکسپارى او در شیراز، قطعه نام آوران تهران یا محلى دیگر، توسط خانواده و مادر بزرگوارش که از آمریکا در راه ایران هستند، گرفته خواهد شد.

•بنى و خواجو ملى پوشان ایران در شرایط پایدار 

و اما در مورد وضعیت بهناز طاهرخانى و زهرا خواجوى دو ستاره دیگر تیم ملى ایران که به همراه ملیکا محمدى بامداد سوم دى در خودروى کرایه اى در ورودى شهر بم دچار سانحه شدند، باید گفت شرایط آنها کاملا پایدار است.

این سه ملى پوش شناخته شده و تأثیرگذار فوتبال زنان ایران که به همراه اعضاى دیگر تیم، شامگاه دوم دى در منزل یکى از بازیکنان قدیمى و اعضاى باشگاه خاتون بم براى صرف شام دعوت بودند در بازگشت به خوابگاه، دچار سانحه تصادف در خودروى کرایه اى مى شوند.

بهناز طاهرخانى با شکستگى مهره گردن و کتف روبرو شده، به هوش آمده، ضریب هوشى او صبح امروز روى ٩ بوده و چند کلامى هم صحبت کرده و جویاى احوال دوستانش شده است.

طاهرخانى با لطف خدا بر خلاف برخى شایعات دچار خونریزى مغزى شدید نشده و تنها چند لخته ى خون تا این لحظه در سر او وجود دارد که با نظر پزشکان شرایط امروزش، نیازى به عمل جراحى نخواهد داشت.

زهرا خواجوى دروازبان تیم ملى و خاتون بم نیز با مو برداشتن لگن و شکستگى پا و دست راست روبروست که مى تواند روى تخت به آرامى و کمى چپ و راست شود.

این دو ستاره تیم ملى که در فوتبال زنان ایران به بنى و خواجو مشهور و معروف هستند با مهیا شدن شرایط انتقال به تهران براى ادامه درمان به سرعت منتقل خواهند شد.

مسیرى منزلى که بازیکنان تیم فوتبال خاتون بم در آن براى صرف شام دعوت بودند تا خوابگاه این تیم ١٠ دقیقه با خودرو فاصله داشته است.

اعضاى باشگاه خاتون بم بین ساعت ٢ تا ٣ بامداد روز یکشنبه سوم دى ماه از حادثه ى تصادف دلخراش پیش آمده براى بازیکنان سرشناس خود مطلع شدند.

راننده مرد خودروى کرایه اى دچار آسیب شدید و جدى نشده است.

ملیکا محمدى بازیکن فقید ٢٣ فوتبال زنان ایران در ١٣ سالگى از آمریکا به ایران آمد و براى تیم هاى نوجوانان، جوانان و ملى بزرگسالان کشورمان با تعصبى خاص به میدان رفت و سابقه بازى در باشگاهى سپاهان اصفهان و خاتون بم را در کارنامه داشت.

ملیکا محمدى که یکى از ستاره هاى اصلى تیم ملى محسوب مى شد وا در فوتبال زنان ایران با لقب صخره خطاب قرار مى دادند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار