کدخبر : 18454 تاریخ انتشار :
A

سیاست تراکتور؛ خانه‌تکانی برون‌مرزی

سیاست تراکتور؛ خانه‌تکانی برون‌مرزی

قوانین جدید درخصوص استفاده از بازیکنان خارجی با توجه به عملکرد بازیکنان خارجی فصل قبل تیم‌ها شرایط خاصی را به وجود آورد، با این حال تراکتور با توجه به اینکه به اغلب بازیکنان خارجی‌اش فرصت زیادی برای بازی داده بود مشکلی برای استفاده از این قانون نداشت.

به گزارش ورزش 360، با همه این احوال مسئولان این باشگاه در نظر داشتند تا یک تحول اساسی در خریدهای خارجی شان ایجاد کنند. در حالی که عملکرد بازیکنان خارجی این تیم در فصل گذشته بد نبود، اما آنها گوستاوو واگنین، مهند علی، صفا هادی و میلوش دلتیچ تازه وارد را از لیست خارج کردند و در عوض این چهار بازیکن دو خرید جذاب به خدمت گرفتند. تومیسلاو اشترکالی، مهاجم کروات تراکتور که با اصرار زیاد اسکوچیچ جذب شد و ایگور پوستونسکی، هافبک کرواتی که به نظر می‌رسد قرار است در کنار آلوز غوغا کنند.  

خریدهای تاثیرگذار 

تراکتور فصل نقل و انتقالات را پرقدرت آغاز کرد. آنها در ابتدا سه ستاره تیم پرسپولیس را جذب کردند و شروعی طوفانی داشتند؛ به‌طوری که می‌توان از انتقال علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی به‌عنوان بمب نقل و انتقالات فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر یاد کرد.

روند باشگاه تراکتور در فصل جدید از رقابت‌های لیگ برتر به سمتی پیشرفت که بازی هفته دوم مقابل پرسپولیس برای آنها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. جذب سه بازیکن کلیدی تیم پرسپولیس از سوی تراکتوری‌ها و حواشی‌ای که این انتقال به همراه داشت به خودی خود نوید فصل پرتنشی را بین این دو تیم می‌داد و حالا تقابل آنها در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند جذابیت بازی این دو تیم را دوچندان کند.  تبریزی‌ها با اضافه کردن اسماعیلی‌فر به سمت راست دفاع تیم‌شان در کنار بازیکنی چون نادری در جناح چپ و دو مدافع میانی چون شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی ترکیب دفاعی برنده‌ای در اختیار دارند.

در میانه میدان اوضاع برای تراکتور خوب است. آنها علاوه‌بر آلوز تاثیرگذار، ایگور پوستونسکی و پوریا پورعلی را نیز به خدمت گرفته‌اند. ترکیب ایگور و آلوز که هر دو در ضربات ایستگاهی بسیار توانمند بوده و بسیار زهردار هستند می‌تواند برای هر حریفی خطرناک باشد. به این ترکیب مهدی ترابی را هم اضافه کنید. البته ترابی فصل گذشته چندان پرفروغ نبود و مثل فصول گذشته ظاهر نشد اما در همین فصل کم‌فروغ موفق شد در عملکرد تیمش خصوصا هفته‌های پایانی و کسب عنوان قهرمانی تاثیرگذار باشد.

او فصل قبل برای پرسپولیس ۵ گل زد و ۸ پاس منجر به گل داد که می‌تواند برای این بازیکن آمار جالبی باشد و می‌توان او را جزء بازیکنان تاثیرگذار قرار داد. دیگر مهاجمی که تراکتوری‌ها به خدمت گرفتند تومیسلاو اشترکالی است. این کروات نیز علاوه‌بر اینکه در گلزنی خوب عمل می‌کند در پاس گل نیز یکی از بازیکنان خوب فصل گذشته بود به‌طوری که علاوه‌بر هشت گلی که برای تیمش به ثمر رساند ۸ پاس گل هم داد و می‌توان او را از جمله بازیکنان موثر دانست.

اجماع این نفرات در تیم تراکتور، بدون شک از نماینده تبریز یک غول خواهد ساخت؛ ضمن اینکه این پایان نقل و انتقالات تراکتور نیست و آنها همچنان یک هافبک و یک مهاجم در سبد خرید خود دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار