کدخبر : 18399 تاریخ انتشار :
A

نساجی‌ها به دنبال یک کپی از ستاره ازبک پرسپولیس

نساجی‌ها به دنبال یک کپی از ستاره ازبک پرسپولیس

نساجی قائمشهر با تفکرات ساکت الهامی به دنبال حضوری موفق در فصل جدید لیگ برتر است.

به گزارش ورزش 360، جدیدترین اقدام نقل و انتقالاتی باشگاه نساجی توافق ابتدایی با مدافع - وینگر ازبکستانی است. ساکت الهامی که در پایان اردوی ترکیه به شناخت لازم از کیفیت فنی و کیفی تیمش دست یافته، اکنون قصد دارد در فاصله کوتاه باقی مانده تا شروع فصل با جذب باقی نفرات مدنظرش، با تیمی قدرتمند راهی فصل جدید شود.

سرمربی باتجربه نساجی که از محبوبیت بالایی در قائمشهر به واسطه اتفاقات شیرینی که برای این تیم و هوادارانش شکل داده، برخوردار است، نمی‌خواهد در فصل جدید شرایطی پرچالش همانند لیگ فصل گذشته برای این تیم شکل گیرد.

در این رابطه او با بررسی‌نهایی روی گزینه مدنظرش، در نهایت نام بازیکن ازبکستانی مدنظرش را به مدیران باشگاه اعلام کرده و گفته می‌شود طی روزهای آتی این مدافع - وینگر ازبکستانی که سابقه حضور در تیم ملی و همچنین باشگاه‌های مطرحی را در کارنامه دارد، به زودی راهی ایران خواهد شد تا شرایط نهایی برای انتقال به نساجی را صورت دهد.

بعد از درخشش فصل گذشته اوستون اورونوف و جلال الدین ماشاریوف در  پرسپولیس و استقلال، اقبال خوبی از جذب بازیکنان ازبکستانی در فوتبال ایران شکل گرفته است. فولاد خوزستان چندی پیش با گلر ازبک خود به توافق دست یافت و اکنون باید دید ساکت الهامی نیز که وسواس خاصی در انتخاب بازیکن خصوصا از نوع خارجی‌اش دارد، با گزینه مدنظر خود چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار