کدخبر : 18394 تاریخ انتشار :
A

گلزنی پدیده‌های فوتبال ایران در تیم روسی

گلزنی پدیده‌های فوتبال ایران در تیم روسی

سعید سحرخیزان و محمد قربانی، دو بازیکن ایرانی اورنبرگ در بازی امروز تیم‌شان گل زدند.

به گزارش ورزش 360، تیم اورنبرگ روسیه که در فصل‌های اخیر به جذب بازیکنان ایرانی علاقه شدیدی نشان داده، امروز در شرایطی که دو بازیکن جوان ایرانی را در ترکیب خود داشت، از ساعت 18 در خانه برابر تیم آکرون تولیاتی قرار گرفت.

اورنبرگ که فصل گذشته در هفته پایانی موفق شد امتیاز بقای خود را در سوپرلیگ این کشور کسب کند، در این فصل و طی 3 بازی برگزار شده به چهار امتیاز دست یافته است و جایگاه نهم را از آن خود کرده است و برای بهبود شرایط جدولی خود پا به میدان گذاشت.

تیم آکرون تولیاتی در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول با گل پنالتی پیش افتاد و برنده به رختکن رفت. سعید سحرخیزان، مهاجم جوان فصل گذشته گل‌گهر اما در دقیقه ۴۸ گل تساوی را زد و نخستین گل خود را در روسیه به ثمر رساند‌. با یک سانتر از سمت راست، سحرخیزان که در محوطه جاگیری کرده بود با ضربه سر دروازه حریف را گشود و توپ را برداشت تا وسط زمین بکارد.

اما بعد از سحرخیزان، نوبت به محمد قربانی هافبک فصل پیش سپاهان رسید تا به همان شکل دروازه حریف را باز کند. بازهم یک حمله از سمت راست و سانتر به محوطه، این بار با ضربه سر محمد قربانی به گل دوم تبدیل شد.

گلزنی دو ستاره جوان ایرانی در یک روز برای تیم‌شان نشان می‌دهد اصرار اورنبرگ به جذب آنها و هزینه برای خریدشان بی‌دلیل نبوده است و قربانی و سحرخیزان این هفته با گلزنی در روسیه درخشیدند.

تیم حریف لژیونرهای ایرانی چند دقیقه بعد از گل قربانی کار را به تساوی کشاند و گل دوم را زد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار