کدخبر : 18391 تاریخ انتشار :
A

مهدی عبدی بعد از فسخ با پرسپولیس به کدام تیم می‌رود؟

مهدی عبدی بعد از فسخ با پرسپولیس به کدام تیم می‌رود؟

مهدی عبدی مهاجم قرضی فصل قبل تراکتور در‌ توافق با مدیران پرسپولیس قرارداد خود را فسخ کرد.

به گزارش ورزش 360، مهاجم جوان پرسپولیس که بعد از درخشش در تراکتور در فصل گذشته، بار دیگر به جمع سرخ‌پوشان تهرانی بازگشته بود، خیلی زود تصمیم به پایان همکاری گرفت تا فرصت بیشتری برای خودنمایی به دست بیاورد.

او که فصل گذشته را به صورت قرضی در تراکتور‌ با ثبت شش گل زده به پایان رسانده بود، در بازگشت به پرسپولیس امید زیادی داشت تا بار دیگر خاطرات شیرین حضورش در این تیم را که با گلزنی در چند دربی و نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، تکرار کند. با این حال شرایط به سمتی پیش رفت که او ترجیح داد در توافق با باشگاه فسخ قرارداد خود را دریافت کند.

عبدی بلافاصله بعد از اعلام خبر فسخ قرارداد با چند پیشنهاد با توجه به کمبود مهاجم در لیگ ایران مواجه شد. گفته می‌شود گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان جدی‌ترین گزینه‌های انتقال این مهاجم محسوب می‌شود و قرار است او تا ساعاتی دیگر مقصد نهایی خود را در توافق صورت گرفته مشخص کند و باید دید در نهایت در سومین تجربه لیگ برتری خود راهی چه تیمی خواهد شد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار