کدخبر : 18342 تاریخ انتشار :
A

خط و نشان دوباره شهاب زاهدی در ژاپن

خط و نشان دوباره شهاب زاهدی در ژاپن

شهاب زاهدی در دومین بازی پیاپی بار دیگر موفق به گلزنی شد و در پایان بازی تیمش به عنوان بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

به گزارش ورزش 360، مهاجم سابق پرسپولیس با گرفتن یک پنالتی و ثبت گل در جدال امروز تیمش، توانست به عنوان برترین بازیکن زمین از حیث امتیازی انتخاب شود.

شهاب زاهدی که در زمستان گذشته پس از نیم فصل حضور در لیگ ایران دوباره هوای لژیونر شدن به سرش زده بود، حالا در لیگ ژاپن می‌درخشد و توانایی‌های خود را به رخ کشیده است.

زاهدی در هفته‌های گذشته نیمکت نشین شده بود تا اینکه در بازی قبلی تیمش مقابل شنان بلمار در رقابت‌های جی لیگ به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و با گلزنی در لحظات پایانی تیمش را از نجات فراری داد.

این عملکرد باعث شد شهاب زاهدی در بازی امروز تیمش برابر ساپورو در ترکیب اصلی آویسپا قرار بگیرد. او در دقایق ابتدایی با توپ‌گیری از حریف یک پنالتی گرفت و خودش با اعتماد به نفس پشت ضربه ایستاد و تیمش را پیش انداخت. شهاب در این دیدار که با نتیجه دو بر دو به پایان رسید ۶۶ دقیقه در زمین حضور داشت و موثر کار کرد و بهترین بازیکن زمین شد.

photo_2024-08-10_12-17-42

زاهدی که تا کنون ۹ گل در ژاپن به ثمر رسانده امیدوار است با ادامه این روند مورد توجه امیر قلعه‌نویی و کادر فنی او قرار بگیرد و بتواند در میان مهاجمان با کیفیت و پرتعداد تیم ملی جایی برای خودش در اسکواد ایران پیدا کند و دوباره به تیم ملی دعوت بشود.

شهاب در دوره اسکوچیچ به تیم ملی دعوت می‌شد و اولین بازی ملی خود را نیز زیر نظر امیر قلعه‌نویی در تورنمنت کافا تجربه کرده بود.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار