کدخبر : 18189 تاریخ انتشار :
A

مرور سنگین‌ترین شکست‌های خانگی سپاهان

مرور سنگین‌ترین شکست‌های خانگی سپاهان

سپاهان برابر شباب‌الاهلی امارات متحمل سنگین‌ترین شکست خانگی در آسیا شد.

به گزارش ورزش 360، سپاهان در دیدار با شباب‌الاهلی پس از تساوی در وقت قانونی در وقت اضافه با نتیجه ۴ بر یک مغلوب حریف خود شد تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های خانگی تاریخ سپاهان ثبت شود. این باخت بدترین شکست خانگی سپاهان در آسیا و سنگین‌ترین باخت این تیم به عنوان میزبان در ۲۴ سال اخیر است. به بهانه این شکست سنگین‌ترین باخت‌های خانگی این تیم مرور شده است.

سه‌گانه شکست‌های انضباطی سپاهان

سپاهان در تاریخ خود ۳ بار در خانه با حکم کمیته انضباطی بازنده اعلام شده است که آخرین آن در فصل گذشته اتفاق افتاد. طلایی‌پوشان در دیدار با الاتحاد به دلیل اینکه ورزشگاه نقش جهان شرایط برگزاری بازی را نداشت، با نتیجه 3 بر صفر بازنده شد. این تیم در لیگ نوزدهم و در بازی با پرسپولیس در زمین مسابقه حاضر نشد و باز هم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد. یکی از جنجالی‌ترین باخت‌های انضباطی سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۱ بازمی‌گردد که این تیم مقابل السد به دلیل استفاده از رحمان احمدیِ محروم، 3 بر صفر بازنده شد و السد در پایان به قهرمانی دست یافت.

۲ باخت خانگی 3 بر صفر در لیگ برتر

به جز باخت‌ها انضباطی، سپاهان ۲ بار در لیگ در خانه متحمل شکست با اختلاف ۳ گل شده است. این تیم در لیگ شانزدهم با نتیجه عجیبی 3 بر صفر مغلوب ماشین‌سازی تبریز شد. فصل قبل از آن، استقلال در یک بازی طوفانی، سپاهان را در خانه‌اش با نتیجه 3 بر صفر شکست داد که این دو شکست بدترین باخت‌های خانگی سپاهان در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شوند.

سنگین شکست ۲۴ سال اخیر سهم شهرآورد

برای اینکه به اولین شکست خانگی سپاهان با اختلاف بیش از ۳ گل برسیم باید تا سال ۱۳۷۹ به عقب بازگردیم؛ جایی‌که در جام آزادگان و در شهرآورد اصفهان، ذوب‌آهن با ۴ گل دیگر تیم اصفهانی را مغلوب کرد. گل‌های ذوب‌آهن در آن مسابقه را سامسون پطروسیان، رضا استواری و رضا صاحبی (۲ گل) به‌ثمر رساندند.


 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار